مشروح اخبار


» ۱۸میلیارد ریال اعتبار برای مرمت پل تاریخی پاتاوه شهرستان دنا مصوب شد



سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از مصوب شدن ۱۸میلیارد ریال اعتبار برای مرمت پل تاریخی پاتاوه در شهرستان دنا خبرداد.


سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از مصوب شدن ۱۸میلیارد ریال اعتبار برای مرمت پل تاریخی پاتاوه در شهرستان دنا خبرداد.


به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سید مجتبی امیر حسینی عصر امروز پنجشنبه ۱۹مهرماه ۱۴۰۳در بازدید از پروژه های بخش پاتاوه شهرستان دنا، اظهارکرد: این اعتبار برای مرمت و احیای این بنای تاریخی در شهرستان دنا هزینه می شود.


سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مجموعه پل های تاریخی بخش پاتاوه از بناهای تاریخی و ارزشمند کهگیلویه و بویراحمد است.


او تصریح کرد: پل تاریخی پاتاوه مربوط به دوره صفوی است که فهرست آثار ملی ثبت شده است.

امیرحسینی ادامه داد: حفظ،مرمت و احیای بناهای تاریخی در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار جدی این اداره‌کل است.



تاریخ انتشار : 19 مهر 1403, 17:39



» اخبار مرتبط:

  • آغاز طرح مرمت مدرسه علمیه روستای دره آخوند چرام
  • مرمت اضطراری قلعه تاریخی چرام آغاز شد/جزئیات
  • قلعه راک کهگیلویه مرمت اضطراری می شود
  • اختصاص ۱۰میلیارد ریال اعتبار برای مرمت مسجد تاریخی چهل‌ستون بلاد‌شاپور دهدشت/تقدیر مدیرکل میراث فرهنگی از تلاش های نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی
  • 32 میلیارد ریال برای فاز جدید مرمت بازار تاریخی دهدشت هزینه شده است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟