مشروح اخبار


» استقبال مردم از تشیع پیکر شهید شاطری



این سردار رشید اسلام در مسیر دمشق به بیروت به منظور انجام کارهای ستاد بازسازی، به دست حامیان و مزدوران رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

راک نیوز : استقبال مردم از شهید شاطری که سال‏ها از عمر با برکت خویش را صرف کمک به محرومان و نیازمندان مسلمان و بازسازی مناطق جنگ‏زده و ویران‏شده لبنان کرد، او را در دیار قومس جاودانه کرد.

مردم سمنان از ساعتی پیش در میدان سعدی سمنان که قرار است پیکر شهید شاطری از آنجا به سمت گلزار شهدای سمنان تشییع شود، جمع شده‏اند تا قدرشناسی خود را نسبت به این شهید والامقام نشان دهند.

در جمع مردم، از اقشار مختلف روحانیان، دانش‏آموزان، دانشجویان، فرماندهان و کادر بسیج و سپاه، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان دیده می‏شوند.

سردار شاطری یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود که در طول سال‏های جنگ تحمیلی با تمام وجود در حوزه‏های مهندسی جنگ فعالیت داشت.

ایشان همچنین به عنوان یک سرباز ولایت‏مدار و گوش به فرمان امام و رهبر، در سال‏های اخیر نیز به بازسازی مناطق آسیب‏دیده لبنان در جنگ 33 روزه با رژیم صهیونیستی مشغول شد که این امر سرمنشأ بسیاری از خیرات و برکات برای مردم مظلوم لبنان بود.

این سردار رشید اسلام در مسیر دمشق به بیروت به منظور انجام کارهای ستاد بازسازی، به دست حامیان و مزدوران رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

این شهادت مزدی بود که سردار شاطری بعد از عمری مجاهدت و ممارست در راه خدا و احیای ارزش های اسلامی و نیز خدمت به مردم مظلوم و مستضعف لبنان از خداوند تبارک و تعالی گرفت و امیدواریم شفاعت ایشان در روز قیامت نصیب حال ما نیز بشود.



تاریخ انتشار : 27 بهمن 1391, 11:23



» اخبار مرتبط:

  • نظر محسن رضایی درباره کاندیداتوری هاشمی
  • شهادت سردار درویش شریفی مورد تایید قرار گرفت
  • پیکر جانباز شهید داورپناه فردا در دهدشت تشییع می‌شود
  • آیت الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیت صادر کرد
  • شهدای گمنام در آغوش مردم لنده
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟