مشروح اخبار


» قطعی بیش از 2400 تلفن ثابت یاسوج/علت سرقت سیم



اگرچه مشترکین در استان کهگیلویه وبویراحمد با پدیده ای بنام قطعی ویا عدم سرویس دهی خیلی بیگانه نیستند اما این بار سارقین سیم  های مخابرات در یکی از بلوارهای یاسوج توانستند بار مسئولیت قطعی تلفن های ثابت شهرستان بویراحمد را ....

راک نیوز : اگرچه مشترکین در استان کهگیلویه وبویراحمد با پدیده ای بنام قطعی ویا عدم سرویس دهی خیلی بیگانه نیستند اما این بار سارقین سیم  های مخابرات در یکی از بلوارهای یاسوج توانستند بار مسئولیت قطعی تلفن های ثابت شهرستان بویراحمد را از دوش مسئولین این شرکت بردارند.

مسوول روابط عمومی شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرقت سیم های مخابرات در بلوار مطهری یاسوج باعث قطعی بیش از دو هزار و 400 تلفن ثابت این شهر شد.

یاسر جانبازی افزود: شب گذشته سارقان، کابل های مخابرات را در محدوده کتابخانه امام علی(ع) در بلوار مطهری یاسوج به سرقت بردند.
وی اظهار کرد: شرکت مخابرات در حال رفع قطعی این تعداد تلفن ثابت است.
جانبازی با اشاره به حساسیت این نقطه از شهر یاسوج که بیشتر سازمان های دولتی در آن واقع شده است خواستار انجام اقداماتی از سوی مراجع امنیتی و انتظامی برای پیشگری از رخدادهای مشابه شد.
وی با بیان اینکه قطعی تلفن ها باعث مسدود شدن دسترسی اداره های دولتی این محدوده به اینترنت نیز شده گفت: این مساله مشکلاتی را برای شهروندان و دستگاه های اجرایی بوجود آورده است



تاریخ انتشار : 27 بهمن 1391, 11:35



» اخبار مرتبط:

  • سرقت 20 تن سیم و خسارت 320میلیونی به شبکه برق ومخابرات استان
  • قطع تلفن‌های همراه در کهگیلویه و بویراحمد مشترکین را کلافه کرده است
  • موبایل در باران رفت!!/اختلال در تلفن هاي همراه جنوب کشور
  • شکایت از شرکت مخابرات کهگیلویه وبویراحمد به مراجع قضایی
  • 7 هزار شماره تلفن شهری گچساران در معرض قطع شدن است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟