مشروح اخبار


» عیادت مدیرکل شبکه دنا از شاعر و نویسنده هم‌استانی



مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد به همراه چند نفر از معاونان و مدیران شبکه دنا از شاعر انقلابی استان در منزلش عیادت کردند.


مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد به همراه چند نفر از معاونان و مدیران شبکه دنا از شاعر انقلابی استان در منزلش عیادت کردند.


به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، فریدون داوری، شاعر انقلابی و سخن‌پرداز معروف هم‌استانی مدت‌هاست به سبب بیماری خاص، خانه‌نشین شده است.


مدیرکل شبکه دنا با بیان اینکه مهم‌ترین عنصر هویت‌بخش در تاریخ و تمدن ایران زبان و ادبیات فارسی است، خطاب به شاعر هم‌استانی گفت: اشعار و سروده‌های ارزشمند شما در قالب نماهنگ‌ها و برنامه‌های مختلف موسیقیایی و دیگر برنامه‌های فاخر در شبکه استانی دنا و شبکه‌های ملی نمود قابل توجهی داشته است.


سید شهریار گنجی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن مفاخر بزرگ علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و مذهبی از استان‌های غنی کشور در زمینه‌های فرهنگی است.


در این دیدار، مدیرکل شبکه دنا ضمن دلجویی و ابراز محبت از خانواده شاعر هم‌استانی قدرشناسی کرد.


خانواده این هنرمند کشور از عیادت مدیرکل و همکاران شبکه دنا قدردانی و چنین دیدارهایی را دلگرم‌کننده و روحیه‌بخش توصیف کردند و در ادامه یکی از حضار، شعری از سروده‌های این شاعر انقلابی را برای حاضران قرائت کرد.



تاریخ انتشار : امروز, 09:29



» اخبار مرتبط:

  • دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با شاعر و نویسنده پیشکسوت استان+تصاویر
  • تبلیغ شاعر برجستع کهگیلویه و بویراحمد توسط شاعر کرد زبان
  • بیژن سمندر شاعر برجسته شیراز ی درگذشت +پیام تسلیت عضو شورای شهر شیراز
  • زیر باران باید رفت با طعم شعر لری
  • مدیرکل صداوسیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد: ساخت تله فیلم درباره شهدا با مشارکت شبکه دنا و بنیاد شهید استان/ تولید20 انیمیشن پایی که جا ماند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟