مشروح اخبار


» نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد: یکی از راههای نشاط اجتماعی در جامعه توجه به ورزش دانش آموزی است



نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: یکی از راههای نشاط اجتماعی در جامعه توجه به ورزش دانش آموزی است.


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: یکی از راههای نشاط اجتماعی در جامعه توجه به ورزش دانش آموزی است.

به گزارش راک نیوز،آیت الله سید نصیر حسینی در دیدار با مدیرکل و معاونت تربیت بدنی و ورزش اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در آخرین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: مسئله ورزش از ضروریات امروز جامعه است که در بین نسل جوان و نوجوان دانش آموز این موضوع از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی با ابراز خرسندی از تلاشهای خوب صورت گرفته در عرصه توسعه و تجهیز فضاهای ورزشی در مدارس گفت:ورزش باعث فعالیت ذهنی و یادگیری بهتر دانش آموزان می شود و باید زنگ ورزش در مدارس بسیار جدی گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد از مسئولان آموزش وپرورش استان خواست توسعه فضاهای ورزشی و تجهیزات لازم در مدارس را مورد توجه جدی قرار دهند تا دانش آموزان اوقات خویش را با ورزش پرکنند و کمتر سراغ فضاهای مجازی که این روزها ذهن را مشغول نموده بروند.

سرپرست آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار با تشکر از رهنمودها و هدایتهای عالمانه نماینده ولی فقیه در استان گفت: توجه به ورزش و شادابی و نشاط دانش آموزان از اولویتهای آموزش وپرورش است.

محمد جمالی افزود: 150 چمن مصنوعی در دوسال گذشته در سطح مدارس استان به بهره برداری رسیده که پیش بینی می شود تا پایان سال 30 چمن مصنوعی دیگر به بهره برداری برسد.

معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش استان نیز به بیان گزارشی از وضعیت ورزش در آموزش وپرورش پرداخت و گفت: درتقویم رسمی نظام جمهوری اسلامی ایران به منظور ترغیب همگان به انجام فعالیت‌های ورزشی از ۲۶ مهر لغایت۲ آبان ماه، هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است تا با سرمایه گذاری‌های مناسب در این حوزه پویایی و نشاط اجتماعی ارتقا یابد.

فرشید کرمی با بیان اینکه استعداد یابی ورزش در دوران تحصیل دانش‌آموزان در مدارس انجام می‌شود تا در آینده در رشته‌های دلخواه بتوانند به سمت حرفه‌ای شدن و موفقیت حرکت کنند، افزود: خوشبختانه امروز در آموزش و پرورش استان با تلاشهای خوبی که در این عرصه ورزش گرفته، شاهد توسعه زیرساختها و فضاهای ورزشی در مدارس هستیم.

وی گفت: تنها خوابگاه ورزش دانش آموزی با اعتبار 2 میلیارد تومان در سال گذشته تجهیز و امروز مورد استفاده دانش آموزان و فرهنگیان ورزشکار قرار گرفته است.

کرمی گفت: در آخرین روز از هغته تربیت بدنی و ورزش، نرمش صبحگاهی ،صرف صبحانه سالم ، کلنگ زنی چمن مصنوعی شهرک امام حسین (ع) بعد از 12 سال بلاتکلیفی ،افتتاح چمن مصنوعی آموزشگاه روستای مزدک و سالن ورزشی دبیرستان عشایری گنجه ای و توزیع تجهیزات هنرستانی با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان از جمله طرحها و برنامه هایی بود که با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد و سایر مسئولان استانی انجام گرفت.




تاریخ انتشار : 2 آبان 1403, 22:07



» اخبار مرتبط:

  • انعقادتفاهم نامه همکاری وزارت آموزش وپرورش و آموزش پرورش کهگیلویه وبویراحمد برای توسعه فضاهای ورزشی
  • رئیس هیأت ورزش دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد انتخاب شد
  • اجرای طرح ورزش صبحگاهی در مدارس گچساران آغاز شد
  • هفته آخر شهریور هفته پاکسازی و آماده سازی مدارس
  • ناظر کل مسابقات فدراسیون ورزش دانش آموزی: همکاری عوامل اجرایی در میزبانی مسابقات ورزش دانش آموزی در یاسوج ستودنی است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟