مشروح اخبار


» مسمومیت 14 نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی



مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: مصرف مشروبات الکلی 14 نفر را راهی بیمارستان توحید سنندج کرد که تاکنون منجر به مرگ سه نفر از آنان شده است.

سیدمحی‌الدین سجادی اظهار کرد: شب گذشته 14 نفر که به دلیل مصرف الکل دچار مسمومیت شده بودند به بیمارستان توحید سنندج مراجعه کردند که متاسفانه تاکنون 3 نفر از آنان فوت شده‌اند.

به گفته مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کردستان، سه نفر دیگر از این افراد حال مساعدی ندارند و اکنون در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان توحید تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: 8 نفر باقی‌مانده نیز در بیمارستان بستری بوده و هنوز تحت درمان هستند.

مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: هر چند پزشکان این بیمارستان تمامی تلاش خود را برای درمان این افراد به کار بسته‌اند اما مسمویت طوری است که تلاش پزشکان در درمان آن سه نفر را بی‌اثر کرد.

سجادی یادآور شد: ظاهرا این افراد که میانگین سنی آنان 30 سال است، شب جمعه الکل را مصرف کرده بودند اما دیشب به بیمارستان مراجعه کردند.

وی در پایان گفت: نتیجه آزمایش‌ها مشخص می‌کند که داخل الکل چه موادی وجود داشته که منجر به مسمومیت شدید این افراد شده است.



تاریخ انتشار : 6 اسفند 1391, 22:15



» اخبار مرتبط:

  • در پی مصرف الکل متانول؛مسمومیت 298 تن/مرگ 5نفر
  • شام مرگبار در بندرعباس سه نفر را کشت
  • تعداد دانشجویان مسموم شده دانشگاه شیراز به 150 نفر رسید
  • خبرتکمیلی از حادثه رفسنجان /دستگیری 3مظنون
  • مرگ 39 نفر بر اثر مصرف الکل
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟