مشروح اخبار


» رئیس دانشگاه پیام‌نور واحد سی‌سخت منصوب شد



وی با بیان این‌که در نظام جمهوری اسلامی عدالت آموزشی به خوبی رعایت شد از دانشگاه پیام‌نور به عنوان یکی از مراکز آموزش عالی که عدالت آموزشی را در کشور تسهیل کرده نام برد.

راک نیوز : صبح امروز در مراسمی و با حضور فرماندار شهرستان دنا، امام جمعه شهر سی‌سخت، معاونت اجرایی دانشگاه پیام‌نور استان، مدیر حراست دانشگاه پیام‌نور و تعدادی از رؤسای ادارات و نهادهای انقلاب اسلامی شهرستان دنا، آئین تودیع و معارفه رؤسای پیشین و جدید پیام‌نور سی‌سخت در محل دانشگاه پیام‌نور واحد سی‌سخت برگزار شد.

در این مراسم ابتدا حجت‌الاسلام محمدمهدی قاسم‌زاده امام جمعه سی‌سخت در سخنانی رسالت اصلی دانشگاه‌ها را انسان‌سازی دانست و هدف اصلی دانشگاه را با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم تزکیه و تعلیم دانست.

وی با بیان این‌که در نظام جمهوری اسلامی عدالت آموزشی به خوبی رعایت شد از دانشگاه پیام‌نور به عنوان یکی از مراکز آموزش عالی که عدالت آموزشی را در کشور تسهیل کرده نام برد.

در ادامه فرود شجاعی‌پور معاونت اجرایی دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد در سخنانی دلیل جابه جایی فلسفی را اتمام مأموریت وی از آموزش و پرورش به دانشگاه دانست.

در این مراسم از زحمات جهانبخش فلسفی‌جو رئیس پیشین تقدیر و روح‌الله دانش‌پایه به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور واحد سی‌سخت منصوب شد.

دانش‌پایه عضو هیئت علمی پیام‌نور واحد سی‌سخت و دانشجوی دکترای ریاضی گرایش ابر ساختارهای جبری و جبرهای فازی می‌باشد.



تاریخ انتشار : 7 اسفند 1391, 17:21



» اخبار مرتبط:

  • رئیس دانشگاه پیام نور گچساران منصوب شد
  • رئیس دانشگاه پیام‌نور لیکک منصوب شد
  • رئیس جدید دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد
  • همزمان با دهه ی فجرافتتاح 5پروژه پیام نور دراستان
  • "حمید رضا رخشا"رئیس دانشگاه پیام نور گچساران شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟