مشروح اخبار


» مسابقات فوتبال قهرمانی ناشنوایان کشور آغاز شد



محمدحسین مولا رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماری‌های خاص و پیوند اعضای استان کرمان در حاشیه آغاز به کار این رقابت‌ها اظهار داشت: مسابقات فوتبال قهرمانی ناشنوایان کشور از امروز به مدت پنج روز در کرمان آغاز شد.

محمدحسین مولا رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماری‌های خاص و پیوند اعضای استان کرمان در حاشیه آغاز به کار این رقابت‌ها اظهار داشت: مسابقات فوتبال قهرمانی ناشنوایان کشور از امروز به مدت پنج روز در کرمان آغاز شد.

وی افزود: در این مسابقات 12 تیم از استان‌های، هرمزگان، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، خراسان رضوی، یزد، مازندران، همدان، اصفهان، بوشهر، شیراز، کرمان و اردبیل با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مولا با بیان اینکه این رقابت‌ها تا سال گذشته به صورت لیگ برگزار می‌شد، افزود: این مسابقات در دوره جدید به صورت قهرمانی کشور برگزار می‌شود و نفرات برتر نیز به تیم‌های ملی بزرگسالان و زیر 23 سال ناشنوایان کشورمان دعوت می‌شوند.

رئیس انجمن فوتبال فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، بیماری‌های خاص و پیوند اعضا عنوان کرد: محمدرضا عسگری در این دوره از مسابقات هدایت تیم کرمان را عهده‌دار است.

وی با اشاره به حضور غلامحسین پیروانی و حسن رستمی مدیر فنی و سرمربی تیم ملی فوتبال  ناشنوایان کشورمان در این مسابقات گفت: نفرات برتر و مستعد این دوره از مسابقات از سوی این افراد مورد نظر قرار می‌گیرند و پس از آن به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

مولا تصریح کرد: در روز نخست این مسابقات شش بازی برگزار شد و تیم  خوزستان شش بر یک مقابل هرمزگان، خراسان رضوی دو بر یک مقابل یاسوج، مازندران یک بر صفر مقابل یزد، همدان یک بر صفر مقابل همدان، شیراز دو بر صفر مقابل بوشهر و کرمان هفت بر صفر مقابل اردبیل پیروز شدند.

این رقابت‌ها در ورزشگاه‌های شهیدان سلیمی‌کیا و کیانی‌ شهر کرمان برگزار می‌شوند.



تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391, 23:47



» اخبار مرتبط:

  • دو تن از بازیکنان تیم های فوتبال و فوتسال استان کهگیلویه وبویراحمد به کره جنوبی اعزام شدند
  • استقبال از ملی‌پوشان ناشنوای فوتبال و فوتسال کهگیلویه و بویراحمد
  • دو بوکسور کهگیلویه وبویراحمد به مسابقات انتخابی تیم ملی دعوت شدند
  • نتايج مسابقات اسکيت سرعت قهرماني کشور درشیراز
  • تیم فوتسال بانوان آریوبرزن یاسوج در مسابقات لیگ یک کشور سوم شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟