مشروح اخبار


» رضایی با شعار'یازهرا(س) یا عباس(ع)' می آید



محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که کاندیداتوری خود را 18 بهمن ماه سال جاری در دیدار عمومی خود با مردم استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرده بود و در آنجا اظهار داشت که " روزی مصلحت به کنار رفتن بود امروز مصلحت به آمدن، امثال من باید در صحنه باشیم." دیروز در..

 رضایی با شعار'یازهرا(س) یا عباس(ع)' می آید

به گزارش راک نیوز" محسن رضایی که از کاندیدای انتخابات آتی ریاست جمهوری یازدهم می باشد و دیروز کاندیداتوری خود را بصورت رسمی اعلام نموده است، قرار است با شعار " یازهرا(س) یا عباس(ع) " در صحنه انتخابات حضور پیدا کند.
 محسن رضایی که از کاندیدای انتخابات آتی ریاست جمهوری یازدهم می باشد و دیروز کاندیداتوری خود را بصورت رسمی اعلام نموده است، قرار است با شعار " یازهرا(س) یا عباس(ع) " در صحنه انتخابات حضور پیدا کند.

 محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که کاندیداتوری خود را 18 بهمن ماه سال جاری در دیدار عمومی خود با مردم استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرده بود و در آنجا اظهار داشت که " روزی مصلحت به کنار رفتن بود امروز مصلحت به آمدن، امثال من باید در صحنه باشیم." دیروز در جمع مرزبانان استان کردستان، ضمن اعلام رسمی کاندیداتوری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برخی از دلایل حضورش در این عرصه را اعلام نمود.

دکتر رضایی در جمع مردم دیواندره اظهار داشت: پیشنهاد شده بود در تهران کاندیداتوری خود را اعلام نمایم‌ تا از امکانات وسیع رسانه‌ای استفاده کنم، ولی با اعلام کاندیداتوری در این شهر، بر رویکردم نسبت به پیشرفت ‌همه‌جانبه کشور و حل مشکلات مردم تأکید می‌کنم.

 

وی همچنین از اذن قرآن به آمدنش خبر داد و خاطرنشان کرد: امام جماعت مسجد صلاح‌الدین ایوبی سنندج، دیروز پس از برگزاری نماز جماعت مغرب، قرآنی را به من هدیه کرد که امروز در مسیر سنندج به دیواندره آن را باز کردم و قرآن اجازه حضور در این انتخابات را به من داد‌.

وی از فعالترین کاندیدای انتخابات آتی ریاست جمهوری در عرصه سفرهای تبلیغاتی در سال جاری بوده است و شاید بتوان گفت اولین همایش ها با بوی انتخابات توسط وی انجام شده است.


alt

 

 



تاریخ انتشار : 15 اسفند 1391, 19:08



» اخبار مرتبط:

  • محسن رضایی کی ثبت نام می کند؟
  • سفر محسن رضایی به استان جنوبی/ انتخاباتی یا....
  • 27 تیرماه جاری به یاسوج سفر میکنم
  • محسن رضایی برای صیانت از آرا برنامه دارد
  • سفر انتخاباتی محسن رضایی ازبهبهان ودهدشت تا گچساران وگناوه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود