مشروح اخبار


» پیام نوروزی غلامرضا تاجگردون



نماینده  مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، در پیامی سال نو را تبریک گفت. در این پیام به نقل از پورتال ارتباطات مردمی غلامرضا تاج گردون آمده است

به گزارش راک نیوز ؛نماینده  مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، در پیامی سال نو را تبریک گفت. در این پیام به نقل از پورتال ارتباطات مردمی غلامرضا تاج گردون آمده است:
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
 سالی دگر با تمام هر آنچه که بود و می توانست باشد گذشت؛ برگی دیگر از درخت روزگار آرام آرام پایین آمد و صفحه ای دگر از دفتر زمانه آهسته آهسته ورق خورد. باری دیگر سال نو شد و برگ ها رنگی دوباره به خود خواهند گرفت و پرنده های کوچ کرده، دگر بار باز خواهند گشت و در این درس طبیعت باید از خود پرسید که در این روییدن سبز جوانه ها؛ من، تو و ما کجا ایستاده ایم؟ سهم ما در آبادی دیارمان به چه میزان و نقش ما در این بین چیست؟ پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟ آری، بهار طبیعت در راه است و از طبیعت، این آموزگار بشری درسهای بسیار می توان گرفت که بزرگترین درس آن تغییر، رشد و بالندگی است.
مردم خوب و غیرتمند دیارم؛
اینجانب که افتخار و وظیفه سنگین وکالت بهترین ها را بر دوش خود دارم، از این طریق حلول سال نو و بهار پر از زیبایی و طراوت که نشانه ای بزرگ از قدرت لایزال خداوندی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به تمامی هموطنان و خصوصاً به مردمان دیارم تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت برایشان آرزومندم.
امید است که در سال جدید، دست در دست هم، وطن خویش را بیشتر از پیش کنیم آباد. ان شالله.
وکیل مردم غلام رضا تاج گردون



تاریخ انتشار : 1 فروردین 1392, 19:31



» اخبار مرتبط:

  • متن پیام جناب آقای رضایی فرماندار کهگیلویه به مناسبت سال جدید
  • بایستید و زمان حال را لمس کنید/پیام تاجگردون به مناسبت روز پزشک
  • متن پیامک های نوروزی مسئولین
  • تاجگردون وحسینی مردم را به دل طبیعت بردند
  • چرا تاجگردون را تخریب می کنیم؟
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟