مشروح اخبار


» هیچ قانونی در بازار گچساران وجود ندارد/عیدی امام جمعه به اداره صنعت ومعدن!



خواجه‌زاده با اشاره به این‌که گاهی راه کسب درآمد حلال بسته بوده و راه حرام باز است، تصریح کرد: در روزهای عادی که فشاری نبوده، بندگی سخت نیست ولی آن هنگامی که فشارها به سوی انسان‌ها می آید، بندگی در چنین مواقعی بسیار سخت است.

 حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده ظهر امروز در خطبه اول نخستین نماز عبادی سیاسی جمعه گچساران در سال 92 گچساران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اجتناب و دوری از گناهان و با اشاره به حدیثی از امام علی‌(ع) مبنی بر  این‌که « اگر می‌خواهید خداوند با شما باشد، مسیر تقوا را به‌پیمایید» اظهار کرد: تقوا کلید نجات انسان‌ها بوده و انسان به وسیله تقوا به سعادت و کمال می‌رسد.
امام جمعه موقت گچساران خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم بر تنگناها غلبه کنیم و بن‌بست‌های جامعه را به خوبی پشت سر بگذاریم، نباید خود را جای خداوند قرار دهیم و باید فقط به بندگی خداوند بپردازیم زیرا اگر چنین شود، انسان به راحتی می‌تواند بر تنگناها و مشکلات غلبه کند.

خواجه‌زاده همچنین به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص موضوع مذاکره با آمریکا اشاره کرد و افزود: ایشان فرمودند که آمریکایی‌ها صداقت ندارند و در زمینه مذاکره، ظاهر و باطنی متفاوت دارند.

وی تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب در زمینه انتخابات فرمودند که انتخابات مظهر حماسه سیاسی و آبروی ملت ایران است و همه مردم و سلیقه‌ها باید در انتخابات شرکت کنند.

خواجه‌زاده در پایان به وضعیت بازار گچساران و قیمت اجناس آن اشاره و بیان کرد: متأسفانه هیچ‌گونه ضابطه و قانونی در بازار گچساران وجود ندارد و بازار این شهرستان بی‌نظم است.

امام جمعه گچساران با بیان این‌که از وضعیت قیمت اجناس در گچساران اطلاعات کامل دارم، افزود: من استعلام گرفته‌ام و بدون مدرک حرفی نمی‌زنم و از بی نظمی در بازار گچساران به طور کامل خبر دارم.



تاریخ انتشار : 2 فروردین 1392, 23:10



» اخبار مرتبط:

  • اولین هشدار امام جمعه جدیدگچساران/مسئولان کم‌کار را زیر سوال می‌بریم
  • امام جمعه هشدار داد:کهگیلویه و بویراحمد تنها بویراحمد نیست
  • ستاد نماز جمعه گچساران با منتخبان مردم مخالفتی ندارد
  • « دلدادگی و دل بُردگی» در دانشگاه آزاد گچساران!
  • گچساران بیابان است، شهر نیست +عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟