مشروح اخبار


» خطای اصلی اصلاح طلبان حذف مدیران مخالف بود



البته اندیشه درست مربوط به اصلاح طلبان بود که توسعه سیاسی را مقدم برتوسعه اقتصادی میدانستند،نه اصولگرایان

البته  اندیشه درست مربوط به اصلاح طلبان بود که توسعه سیاسی را مقدم برتوسعه اقتصادی میدانستند،نه اصولگرایان.
به گزارش خبرنگار راک نیوز ؛ دکتر یوسف وکیلی در گفتگوی اختصاصی به سوالات خبرنگار این رسانه پیرامون مسائل مدیریتی پاسخ داد.
وی خطای اصلی اصلاح طلبان را حذف مدیران مخالف دانست .این استاد دانشکاه معتقد است که مدیران حذف شده بخشی از بدنه اجرایی  کشور بودند که پس از حدف، خواسته یا ناخواسته به جرگه مخالفان  اصلاح طلبان پیوسته و این طیف را در اجرای شعار اصلی خود که همان تقدم توسعه سیاسی بر توسعه اقتصادی بود ناکام گذاشتند.
ایشان از واژه "مدیران اتوبوسی"بعنوان  یکی از ایرادادت مدیریتی  که پس از تغییرات در راس مدیریت های اجرایی  بکرات تکرار میگردد نام برد .واضافه کرد براحتی کنار گذاشتن مدیرانی که برای کسب تجارب مدیریتی هزینه ها صرف شده کاری ستودنی نیست وبه توسعه ما هرگز کمک نمیکند .
درحالیکه در مملکت ما بسیاری از مدیران گاها باتجربه وکار آمد جای خود را به کسانی میدهند که تنها مزیت آنها برای کسب پست وابستگی های حزبی وجناحی میباشد.
برای مثال در کشوری مانند انگلیس فردی خارج از دولت به فرض داشتن وابستگی حزبی وسیاسی  امکان  ورود به بدنه دولت  وکسب منسب های مدیریتی را ندارد. 
این دکترای مدیریت  استفاده از مدیران سیاسی در برخی منصب هارا ایده ای صحیح دانسته و استقبال میکند اما با استفاده از مدیران سیاست زده در  راس سازمانها و منصب های تصمیم گیرنده مخالف است .
وی در پاسخ به سوال خبرنگار راک نیوز مبنی براینکه "در این روزها خیلی ازکاندیداهای ریاست جمهوری از دولت وقت ایراد گرفته وباور دارند که در مقابله با تحریم نتوانسته اند مدیریت کنند ،گفت:من هم باور دارم که در برخی بخش ها برنامه ریزی درستی صورت نگرفته مثلا در بخش کشاورزی ما عملا دیدیم که چشم انداز قابل قبولی ترسیم نشده درحالیکه بخش کشاورزی یکی از منابع قوی ما بحساب می آید وبا برنامه ریزی میتوانیم نه نتها بازار داخل را تامین کنیم بلکه نگاهی به بازارهای همسایه هم داشته باشیم.
 



تاریخ انتشار : 4 اردیبهشت 1392, 13:30



» اخبار مرتبط:

  • مدیرعامل مخابرات کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد /مخابرات سهمیه اصولگراها!
  • مردم از اصولگرایان خسته شده اند
  • اولین هشدار تاجگردون /مدیران غیر متخصص کنار میروند
  • تأثیر مدیریت بومی و غیربومی در انتصاب مدیران
  • منابع استان 60 برابر ژاپن است / رشد اقتصادی ژاپن 160 برابر کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟