مشروح اخبار


» تصویب یک رشته کارشناسی ارشد دردانشگاه آزاد گچساران



بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تقاضای بالا دانشجویان کارشناسی مهندسی برای ارائه این رشته در دانشگاه آزاد گچساران گفت: با پیگیری های صورت گرفته مجوز رشته کارشناسی ارشد

راک نیوز : آرمین محمودی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تقاضای بالا دانشجویان کارشناسی مهندسی برای ارائه این رشته در دانشگاه آزاد گچساران گفت: با پیگیری های صورت گرفته مجوز رشته کارشناسی ارشد مهندسی شیمی  تصویب رسید.

محمودی افزود: رشته کارشناسی ارشد مهندسی شیمی با گرایش های کنترل فرایندها، تصویب شده و دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران از سال آینده در این رشته تحصیلی دانشجو می پذیرد.

وی اظهار داشت: علاوه بر رشته کارشناسی مهندسی شیمی، رشته های کارشناسی مهندسی کامپیوتر و مهندسی مکانیک نیز از سال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران دانشجو می پذیرد.

محمودی تلاش های صورت گرفته در جهت اخذ مجوز برای این رشته های تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران بی نظیر عنوان کرد و افزود: امید است با این تحولات صورت گرفته شاهد رونق دانشگاه ،جذب دانشجو وخدمت رسانی بیشتر علمی به منطقه باشیم.

محمودی رسیدگی به وضعیت معیشتی کارکنان را از مهمترین برنامه های خود عنوان کرد و افزود: با پیگیری های صورت گرفته  مجوز استخدام نیروهای پیمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران که از 10 سال پیش تا کنون بلا تکلیف مانده بود نیز به تصویب رسید.

وی همچنین عنوان کرد: این واحد دانشگاهی در مباحث فرهنگی نیز در سطح کشور مقام اول اقامه نماز و رتبه اول فرهنگی دانشکده سما را کسب کرده است.

محمودی با اشاره به برگزاری دو همایش ملی و ارائه یک هزارو500 مقاله از سوی پژوهشگران این دانشگاه در سال گذشته، گفت: در شش ماهه آخر سال 91 هفت میلیارد ریال بودجه پژوهشی هزینه نشده سال های گذشته به دانشگاه برگردانده شده است.

محمودی همچنین از آماده شدن مقدمات و زیرساخت های این واحد دانشگاهی برای تصویب دانشکده فنی و مهندسی در آینده نزدیک خبرداد و افزود: واحد گچساران با تحقق این مهم به ارتقاء در سطح دانشگاه جامع نزدیکتر خواهد شد./مهر/



تاریخ انتشار : 31 فروردین 1392, 19:21



» اخبار مرتبط:

  • پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد دهدشت از ...
  • آغاز ثبت نام دوره های کارشناسی بدون کنکور دانشگاه پیام نور گچساران
  • پذیرش دانشجو بدون کنکور کارشناسی پیوسته دردانشگاه آزاد دهدشت
  • اخذ مجوز 5رشته کارشناسی ارشد در پیام نور گچساران
  • پذیرش دانشجو در پنج رشته کارشناسی ارشد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟