مشروح اخبار


» تحصن کارکنان استانداری کهگیلویه و بویراحمد به عدم پرداخت مطالبات معوقه



کارکنان استانداری کهگیلویه و بویراحمد و فرمانداری شهرستان بویراحمد صبح امروز یکشنبه در محل استانداری این استان به عدم پرداخت حقوق خود اعتراض کردند.خبرها از شهرستان کهگیلویه حاکی...

کارکنان استانداری کهگیلویه و بویراحمد و فرمانداری شهرستان بویراحمد صبح امروز یکشنبه  اول اردیبهشت ماه در محل استانداری این استان به عدم پرداخت حقوق خود اعتراض کردند.این افراد در اعتراض به وضعیت معیشتی خود و پرداخت نشدن مطالباتشان بر سرکار حاضر نشدند. تجمع کنندگان پس از حضور سید حسین صابری استاندار استان به بیان مشکلاتشان پرداختند و خواستار گفتگوی نمایندگان آنان با صابری شدند.
سیدحسن صابری هم پس از شنیدن صحبت‌های کارکنان به پاسخگویی در این خصوص و بیان پاره ای از مشکلات مالی دولت در استان پرداخت.
تازه ترین خبرها از شهرستان کهگیلویه نیز حکایت از اعتراض کارکنان فرمانداری این شهرستان دارد .درحالیکه برخی خبرگزاری از عدم حضور ابراهیم جعفری فرماندارشهرستان در بین تحصن کنندگان داشت،اما داربام رئیس روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار راک نیوز گفت :فرماندار در بین متحصنین حضور یافته وبه گفتگو با کارکنان این اداره پرداخت .
وی از پایان یافتن تحصن کارکنان فرمانداری شهرستان کهگیلویه خبرداد.شهرستان کهگیلویه به مرکزیت شهر دهدشت در فاصله 200کیلومتری یاسوج مرکز استان  کهگیلویه وبویراحمد قرار دارد



تاریخ انتشار : 1 اردیبهشت 1392, 13:38



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل امور اداری و مالی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • انتصاب در حوزه استانداری کهگیلویه وبویراحمد
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد: جلوی پرداخت پاداش مناطق محروم را نگرفته ام
  • اعتراف استانداربومی کهگیلویه وبویراحمد:بودجه استان بسیار کمتر از شاخص بودجه کشوری است
  • اعتراض و تحصن در بیمارستان بوشهر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود