مشروح اخبار


» وقتي بعضي‌ها در حوض شنا مي‌کنند!



 
 
نويسنده : محمد حسين روانبخش

 هفت سال و نه ماه از تشکيل دولت محمود احمدي‌نژاد گذشته است و در اين مدت، همه آنچه محال بود، ممکن شد: در سال 85 شايع شد که سکه بهار آزادي 200 هزار تومان مي‌شود ولي همه مي‌گفتند محال است، اما الان سکه يک ميليون و سيصد هزار تومان شده و قيمتش خيلي عادي است!

در همان سال 85 صدا و سيما قيمت گوشت را 6 هزار تومان اعلام کرد ولي قصاب محله دولتمردان، گوشت را ارزانتر از جاي ديگر مي‌فروخت و براي همين دولتمردان به صدا و سيما اعتراض کردند که محال است گوشت کيلويي 6 هزار تومان باشد!

براي همين هم برادر ضرغامي‌در 18 مهر 85 اعلام کرد «به احمدي‌نژاد گزارش ناقص مي‌دهند. وقتي قيمت گوشت 6 هزار تومان است نمي‌توان آن را 3900 تومان اعلام کرد»، امروز ثابت شده نه تنها کيلويي 6 هزار تومان شدن گوشت محال نيست، بلکه مي‌توان گوشت را کيلويي 36 هزار تومان به مردم عرضه کرد ! شهريور 90 احمدي‌نژاد در همدان به شدت اعلام کرد که دلار 900 تومان بيشتر نمي‌ارزد .

به اين ترتيب از طرف کليه صاحب نظران دولتي، دلار 1500 تومان محال اعلام شد ولي کمتر از يک سال بعد از آن دلار 3500 تومان شد . سه سال پيش اگر به کسي مي‌گفتند يک دبه کوچک ماست 7 هزار تومان مي‌شود، مي‌گفت: اين ديگر از محالات است... اما اين محال هم ممکن شد .

حالا دولتي که اين همه محال را ممکن کرده است بايد مدعي باشد که شعار «مي‌شود و مي‌توانيم» را عملي کرده است و از کساني که جلوي اجراي بيشترتر اين شعار را مي‌گيرند شاکي باشد!

محمود احمدي‌نژاد ديروز در اين باره مثل هميشه به شدت توضيح داد و گفت:« دست ما را بسته‌اند، انداخته‌اند توي حوض و مي‌گويند کشور را از اين وضعيت بيرون بيار. ما مي‌گوييم بسيار خب و چشم با کمک ملت بيرون مي‌آوريم ولي از يک طرف ديگر مي‌آيند وزنه به پايمان مي‌بندند و ما مي‌گوييم با کمک مردم از اين وضعيت بيرون مي‌آييم ولي از يک طرف ديگر نيز مي‌آيند يک دستشان را بر روي سر ما مي‌گذارند و سرمان را زير آب مي‌کنند و فشار مي‌آورند».

جالب اينجا است که همه اين اتفاقات در «حوض» مي‌افتد نه خداي ناکرده، زبانم لال، در «دريا » يا «استخر» ! ...به اين ترتيب شايد بندگان خدا به جاي دريا،شيرجه زده‌اند در حوض و سرشان به کف حوض خورده و خيال مي‌کنند کسي دستش را روي سرآنها گذاشته است!

شايد هم از بس حوض کوچک است خيال مي‌کنند کسي دست و پايشان را بسته است!... اصلا محال نيست که اصل قضيه همين است!
/مردم سالاری/




تاریخ انتشار : 2 اردیبهشت 1392, 02:34



» اخبار مرتبط:

  • سوالاتي درباره دلار 3 هزار توماني
  • چرا مديريت جهاني را به ما نمي‌دهيد؟!
  • قیمت سکه و دلار در بازار امروز
  • قيمت سكه و دلار كاهش يافت
  • آخرین قیمت طلا، سکه و ارز
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟