مشروح اخبار


» دستگیری دو سارق درون خودرو و کشف بیش از 10 فقره سرقت در یاسوج



 

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد ، از شناسایی و دستگیری دوسارق درون خودرو و کشف بیش از 10 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد


 

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد ، از شناسایی و دستگیری دوسارق درون خودرو و کشف بیش از 10 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد

به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ،سرهنگ "علی کاشانی " در این رابطه گفت : پس از وقوع چند مورد سرقت داخل خودرو ،شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان گچساران قرار گرفت .

وی ادامه داد : ماموران کلانتری 12 گلستان شهر یاسوج ، با انجام کار اطلاعاتی و پلیسی ، دو سارق را در حین سرقت از خودرویی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد اظهار کرد : در تحقیقات انجام شده از متهمان بیش از ده فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان بویراحمد و حومه کشف شد .

سرهنگ "کاشاتی" افزود :با تلاش ماموران همدست سارق و یک نفر مالخر نیز دستگیر ومقداری اموال مسروقه از آنان کشف شد .

وی بی احتیاطی و غفلت مالباختگان را زمینه ساز این سرقت ها دانست و خاطر نشان کرد : برای آنکه فرصت و سهولت از سارقان سلب شود می توان با بکار بستن راهکارها و توجه به هشدارهای پلیسی تا حد زیادی فرصت ارتکاب جرم را از بین برد .

فرمانده انتظاکی شهرستان بویراحمد در راستای پیشگیری از سرقت داخل خودرو به شهروندان توصیه کرد ؛ تا به هنگام ترک خودرو اقدامات احتیاطیو بازدارنده ای از جمله خودداری از گذشتن اشیاء قیمتی ، اسناد و مدارک کهک در داخل خودرو ، بالا بردن شیشه اتومبیل و بستن درب ها توقف در پارکینگ های عمومی ، تجهیز خودرو به امکانات ایمنی و خود داری از پارک کردن اتومبیل در نقاط خلوت و تاریک را انجام دهند .  



تاریخ انتشار : 3 اردیبهشت 1392, 00:56



» اخبار مرتبط:

  • 9 سارق حرفه ای در یاسوج دستگیر شدند
  • دو سارق وسایل درون خودرو حین سرقت درگچساران دستگیر شدند
  • دستگیری "محمود مارمولک " در یاسوج
  • دستگیری شش سارق حرفه ای در گچساران
  • دستگیری سارق حرفه ای منازل در شهرستان گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟