مشروح اخبار


» اگر دست من بود پتروشیمی دهدشت را هزار روزه به اتمام می رساندم +حاشیه ها



محمدرضا باهنر ‌در نشست با اصحاب رسانه و مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد در محل باشگاه فرهنگیان شهر یاسوج، در پاسخ به پرسش‌های متنوع خبرنگاران و در پاسخ به سؤالی مبنی بر حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: معتقدم اصلاح‌طلبان با فتنه‌گران متفاوت بوده و نباید اصلاح‌طلبان را با چوب فتنه برانیم.
همچنین باهنر در پاسخ به سوالات خبرنگار راک نیوز گفت:

محمدرضا باهنر ‌در نشست با اصحاب رسانه و مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد در محل باشگاه فرهنگیان شهر یاسوج، در پاسخ به پرسش‌های متنوع خبرنگاران و در پاسخ به سؤالی مبنی بر حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: معتقدم اصلاح‌طلبان با فتنه‌گران متفاوت بوده و نباید اصلاح‌طلبان را با چوب فتنه برانیم.

باهنر با استناد به سخن مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری در ‌ارتباط‌ با حضور همه سلایق در انتخابات خاطرنشان کرد: ‌‌منعی برای حضور ‌اصلاح‌طلبان در انتخابات نیست.

این کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری با رد این موضوع که وی نیز به مانند برخی، ذوب در احمدی‌نژاد بوده، یادآور شد: بنده در انتخابات سال 84 رئیس ستاد آقای لاریجانی بودم و در دور دوم به مانند همه اصولگرایان از احمدی‌نژاد حمایت کردم ولی حمایت از وی کورکورانه نبود.

وی در ادامه و در پاسخ به سؤالی دیگر این‌بار در زمینه انحرافیون ابراز داشت: مشایی را انحرافی می‌دانم ولی ثبت‌نام و تأیید صلاحیت این شخص برای من مهم نیست و مسئول آن هم نیستم که بخواهم اظهارنظری کنم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با ذکر این سخن که مصلحت نیست مشایی رئیس‌جمهور شود، از حضور سه قطب اصلاح‌طلبان، اصولگرایان و دولتی‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آینده خبر داد.

باهنر در پاسخ به سؤالی در زمینه ارتباط دولت کنونی با مجلس تصریح کرد: احمدی‌نژاد فکر می‌کرد همه‌کاره است و می‌تواند قانون تصویب کند و خود نیز آن را اجرا کند در صورتی که آنچه در مجلس قانون شود و مورد تأیید شورای نگهبان قرار گیرد، لازم به اجرا است که مشکل ما این بود که آقایان این فرایند را قبول نداشته و در مورد بودجه می‌گویند آری یا نه ولی ما می‌گفتیم باید بودجه تحلیل و کارشناسی شود.

خبرنگارراک نیوز از باهنر پرسید چرا در انتخابات آینده اصلاح‌طلبان حضور ندارند که باهنر در جواب به خبرنگاراین رسانه گفت: حضور دارند که خبرنگار راک نیوز از جواب باهنر قانع نشد و گفت‌ چرا خاتمی در انتخابات حضور ندارد و عدم حضور وی یعنی عدم حضور اصلاح‌طلبان.
باهنر در پاسخ به  خبرنگارما ابراز داشت: اگر شما به غیر از خاتمی، آقایان کواکبیان، روحانی، شریعتمداری، جهانگیری و عارف را اصلاح‌طلب بدانید پس اصلاح‌طلبان هم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری نیز حضور دارند.
باهنر هم چنین در پاسخ به دومین سوال خبرنگار پایگاه خبری راک نیوز مبنی براینکه "شما گفتید اگربهترازخودم را کشف کنم به او رای میدهم ایا این سخن شما نشانه ای از ائتلاف در طیف اصولگرا در روزهای اینده خواهد بود ؟خود را اهل ائتلاف دانست و توضیح داد: البته نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که چه کسی رأی بیشتر و چه کسی رأی کمتری دارد و ائتلاف ما بر این مبنا صورت می‌گیرد.
وی در پاسخ خبرنگاری که از پتروشیمی دهدشت سوال پرسید که 7 سال پیش توسط باهنر کلنگ زنی شد و قرار بود که هزار روزه به اتمام برسد اما هنوز هیچ کاری روی آن صورت نگرفت، گفت: آن موقع که کلنگ زدم امکاناتش فراهم بود و مدعی بودم و اگر دست من بود هزار روزه این پتروشیمی را به اتمام می رساندم اما ما با دولت مشکل داریم و بعضی جاها کمک نمی کند و برخی جاها خرج های دیگری دارد!



تاریخ انتشار : 6 اردیبهشت 1392, 00:22



» اخبار مرتبط:

  • جواد لاریجانی: نباید از دولت احمدی نژاد انتقادکنیم چون به سود اصلاح طلبان است
  • نوه امام رئیس‌ ستاد اصلاح‌طلبان شد
  • نوه امام رئیس‌ ستاد اصلاح‌طلبان شد
  • نقشه اصلی اصلاح طلبان برای انتخابات؛ اول خاتمی، بعد
  • آغاز مشکلات احمدی‌نژاد با ورود هاشمی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟