مشروح اخبار


» مرحله دوم مسابقات قرآن دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمد دردهدشت آغازشد



نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح این مسابقات، گفت: تلاش و همت اداره کل آموزش و پرورش استان در زمینه قرآن آموزی ستودنی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید ˈشرف الدین ملک حسینیˈ افزود: برگزاری مسابقات مذهبی و فرهنگی روح قرآن را در دانش آموزان تقویت می کند.

وی بیان کرد: باید سعی کرد قرآن از مهجوریت خارج شود و تصمیم گیری های مسوولان و دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به گونه ای باشد که قرآن را از مهجوریت خارج کند.

ملک حسینی اظهار کرد: قرآن به عنوان کتاب و معجزه الهی منشا برکت جامعه انسانی و اسلامی به شمار می رود و در هر بخشی از آن برکات معنوی و غیرقابل وصف برای هدایت جامعه بشری نهفته شده است.

وی عنوان کرد: انتظار می رود مسابقات قرآن دانش آموزی به طور پیوسته در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود و قرآن آموزان نیز به روش های مختلف به جامعه معرفی شده و در مساجد و نشست ها مورد تجلیل قرار گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین، گفت: به همت مسوولان اجرایی و فرهنگی استان شاهد رشد و ترقی چشمگیر دانش آموزان و فرهنگیان در زمینه قرآن آموزی در سطح ملی هستیم.

ˈپرویز طاهریˈ افزود: قرآن دریایی است که عمق آن ناپیدا است و باید در بی نهایت آن وارد شد تا مسیر سعادت را یافت.

وی بیان کرد: با برگزاری سال گذشته جشنواره قرآنی دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در چرام این استان به لحاظ کسب رتبه قرآنی دانش آموزان در کشور 15 پله صعود کرد.



تاریخ انتشار : 7 اردیبهشت 1392, 00:48



» اخبار مرتبط:

  • دانش آموزان دختر کهگیلویه و بویراحمدی و کسب شش رتبه برترکشور
  • همایش بزرگ تجلیل از فعالان قرآنی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • تیم فوتسال دانش آموزی بهمئی مقام اول استان را کسب کرد
  • شرکت 900دانش آموز چاروسا مسابقات فرهنگی و هنری
  • تیم هوا فضای دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد رتبه دوم کشور را کسب کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟