مشروح اخبار


» خاتمی منطقی‌تر از هاشمی در باب انتخابات سخن می‌گوید



عضو سابق جبهه پایداری ،درتازه ترین اظهار نظر از عدم اتئلاف در جبهه سابق خودش میگویید والبته برای هاشمی رفسنجانی نسخه نصیحت پیچانده...

عضو سابق جبهه پایداری که در این روزهای انتخاباتی تاکنون به صراحت حمایت خود را از کاندید ی بروزنداده ،درتازه ترین اظهار نظر از عدم اتئلاف در جبهه سابق خودش میگویید والبته برای هاشمی رفسنجانی نسخه نصیحت پیچانده.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راک نیوز ؛ حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری گفت: آن گونه که از محافل بزرگان اصولگرایی شنیده می‌شود این جریان به زودی وارد مرحله یکی شدن کاندیداها یا همان ائتلاف می‌شود.

نماینده اصولگرای ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ولی آن چیزی که مشهود است جبهه پایداری به دنبال حضور مستقل در انتخابات است و فکر نمی‌کنم که به ائتلاف بزرگ اصولگرایان بپیوندند.

حجت‌الاسلام بزرگواری در پاسخ به این سؤال که آیا آقای هاشمی در انتخابات به عنوان کاندیدا حضور خواهد یافت یا نه، افزود: فکر نمی‌کنم این همه تجربه که در انقلاب کسب شده به مدد آقای هاشمی نیاید و وی بخواهد به عنوان کاندیدا در عرصه حضور داشته باشد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: آقای هاشمی خودشان بهتر می‌دانند که سن و سال کنونی ایشان جوابگوی کار سنگین ریاست‌جمهوری نیست و باید امروزه به جوانان کنونی در هر عرصه‌ای مشاوره بدهند.

وی از خطبه و نامه نادرست هاشمی در سال 88 سخن به میان آورد و گفت: ای کاش چنین اشتباهاتی در کارنامه ایشان ثبت نمی‌شد و ما معتقدیم که باز هم اطرافیان در بروز چنین اشتباهاتی نقش داشتند.

 بزرگواری تصریح کرد: امروز عده‌ای به دروغ سنگ آقای هاشمی را به سینه می‌زنند و می‌خواهند به منافع خود برسند که آقای هاشمی نباید در دام آن‌ها گرفتار شود.

این نماینده مجلس از کردار و گفتار دوگانه چنین افرادی که می‌خواهند از نام و نشان هاشمی سوء استفاده کنند سخن به میان آورد و افزود: مشاهده می‌کنیم که امروزه حتی خاتمی منطقی‌تر از هاشمی در باب انتخابات سخن می‌گوید چرا که به سخنان اطرافیان کمتر از هاشمی توجه می کند.

وی کارگزاران و اصلاح‌طلبان را دوستان صادق هاشمی ندانست و افزود: خاطره و ماجرای عالیجناب سرخپوش هرگز از اذهان خارج نمی‌شود.
(فارس)



تاریخ انتشار : 17 اردیبهشت 1392, 09:01



» اخبار مرتبط:

  • هاشمی محرم نظام و انقلاب نیست
  • واکنش موسوی و کروبی به نامزدی هاشمی رفسنجانی
  • پیغام حجاریان به باهنر درباره هاشمی
  • در دیدار نمایندگان با هاشمی چی گذشت؟
  • تماس احمدی‌نژاد با هاشمی/ به یک شرط نامزد می‌شوم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟