مشروح اخبار


» تاریخ تشکیل هیئت های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشوراعلام شد



مرتضوی گفت: نام نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره ریاست جمهوری که از صبح امروز در ستاد انتخابات کشور آغاز شده است به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت

مرتضوی گفت: نام نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره ریاست جمهوری که از صبح امروز در ستاد انتخابات کشور آغاز شده است به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت

معاون سیاسی وزیر و دبیرستاد انتخابات کشور گفت: هیأت های اجرایی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری از روز سه شنبه به مدت سه روز در فرمانداری ها و بخشداری های سراسر کشور تشکیل خواهند شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راک نیوز به نقل از ایرنا، سیدˈصولت مرتضویˈ گفت: نام نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره ریاست جمهوری که از صبح امروز در ستاد انتخابات کشور آغاز شده است به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره ریاست جمهوری پس از پایان نام نویسی توسط شورای نگهبان آغاز می شود و به مدت پنج روز و تا 26 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: بر اساس جدول زمانبندی انتخابات، شورای نگهبان در صورت لزوم می تواند زمان رسیدگی به صلاحیت داوطلبان را پس از 26 اردیبهشت ماه به مدت پنج روز یعنی تا 31 اردیبهشت ماه تمدید کند.

همزمان با انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری که 24 خردادماه 1392 برگزار می شود، انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره ای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در چهار حوزه انتخابیه شهرستان های دماوند و فیروزکوه در استان تهران، شهر ایلام در استان ایلام، تویسرکان در استان همدان و تنکابن در استان مازندران برپا می شود.

همچنین 24 خرداد ماه سال 1392، انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری در دو استان آذربایجان غربی و کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.



تاریخ انتشار : 17 اردیبهشت 1392, 10:33



» اخبار مرتبط:

  • تاریخ ثبت نام کاندیداهای شورای شهر و روستا اعلام شد
  • نام نویسی 62 داوطلب انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری
  • محمدرضا رحیمی داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری شد
  • آيا اسامي كانديداهاي رياست جمهوري امروز اعلام مي‌شود؟
  • ثبت نام داوطلبان انتخابات میان ‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری آغاز شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟