مشروح اخبار


» قتل معلم جوان به دست شوهر



تحقیقات جنایی برای کشف انگیزه قتل معلمی که به دست شوهر کشته شده است، در پلیس آگاهی شهرستان ایذه ادامه دارد.

به گزارش شرق، این جنایت ظهر روز چهارشنبه 11 اردیبهشت رقم خورد و همسایه‌ها زمانی از آن آگاه شدند که مردی سراسیمه از خانه‌اش بیرون دوید و فریادزنان از مردم کمک خواست و پس از آن پیکر غرق در خون همسر 38 ساله خود را با یاری اهالی محل با خودرو به بیمارستان برد. پزشکان بعد از شروع اقدامات با توجه به نوع جراحاتی که روی سر و جمجمه زن جوان وجود داشت، دلیل آنها را از همسرش پرسیدند اما مرد جوان توضیح دقیقی در مورد نحوه به‌وجود آمدن این جراحات نداد و در ادامه دچار ضدونقیض‌گویی شد.

به این ترتیب کادر درمانی بیمارستان، ماموران نیروی انتظامی را در جریان قرار دادند و مرد جوان به عنوان مظنون در اختیار آنها قرار گرفت تا تحقیقاتی در این خصوص انجام شود.

یکی از اقوام این زوج گفت: «این زن و شوهر از اقوام دور بودند و در دو روستای مجاور زندگی می‌کردند و همین نسبت خویشاوندی باعث ازدواج آنها شد و دو پسر 12 و هفت‌ساله و یک دختر چهارساله حاصل چند سال زندگی مشترک آنهاست.» به گفته این فرد هنوز کسی در مورد انگیزه این جنایت هولناک که در برابر چشم فرزندان مقتول اتفاق افتاد، چیزی نمی‌داند، اما شواهد حاکی از آن است که خانم معلم ساعت 12 روز حادثه از مدرسه به خانه بازگشت و حدود ساعت دو بعدازظهر هدف ضربات چکش همسرش قرار گرفت و ساعتی بعد به بیمارستان انتقال یافت.

وی ادامه داد: «این زن و شوهر در معاشرت‌های خانوادگی با هم رفتار صمیمانه‌ای داشتند و هیچکس فکر نمی‌کرد باید چنین پایانی را برای زندگی مشترک آنها انتظار داشت اما در روزهای اخیر که این اتفاق افتاده است و ما برخی از همکاران مقتول را در مراسم ختم دیده‌ایم، آنها از اختلافاتی گفته‌اند که مقتول این اواخر در موردش با آنها صحبت کرده و گفته بود با همسرش مشکلاتی دارد.»در همین حال بنا به گفته پزشکان جمجمه این زن بر اثر ضربات جسم سخت در چند قسمت دچار شکستگی و صدمات جبران‌ناپدیز به مغز شده که همین اتفاق، علت اصلی مرگ مقتول است.

متهم به قتل اکنون در بازداشت به سر می‌برد و کارآگاهان جنایی سعی دارند با انجام تحقیقات تخصصی از انگیزه اصلی این مرد برای همسرکشی مطلع شوند. همچنین به زودی بازسازی صحنه جنایت انجام می‌شود و بازپرس جنایی وظیفه ادامه تحقیقات درخصوص این پرونده را برعهده خواهد گرفت. بنا بر این گزارش در حال حاضر نگهداری از سه فرزند این زوج را که از قتل مادرشان شوکه شده‌اند، عموی سه کودک بر عهده دارد.



تاریخ انتشار : 21 اردیبهشت 1392, 06:29



» اخبار مرتبط:

  • اعتراف داماد به قتل هولناک خواهر زن
  • پایان خونین شراکت با خواهر زن
  • قتل خواهر با انگیزه نامشخص
  • شوهرکشی با همدستی همسر اول
  • مردشیشه‌ای دخترش را از طبقه 3پرتاب کرد، بهاره و مهلارا کشت / عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟