مشروح اخبار


» امسال منتظر مناظره‌‌هاي دونفره در سيما نباشيد



برخلاف دوره قبل، احتمال پخش مناظره‌هاي زنده و دونفره كانديداها در برنامه‌هاي انتخاباتي سيما براي انتخابات آينده رياست‌جمهوري به حداقل رسيد.

راک نیوز : برخلاف دوره قبل، احتمال پخش مناظره‌هاي زنده و دونفره كانديداها در برنامه‌هاي انتخاباتي سيما براي انتخابات آينده رياست‌جمهوري به حداقل رسيد.

امسال منتظر مناظره‌‌هاي دونفره در سيما نباشيد
به گزارش گروه سياسي بهارنيوز، مسئولان صدا و سيما مقرر كرده‌اند امسال فقط در صورتي مناظره‌هاي دونفره را برگزار و پخش خواهند كرد كه تعداد كانديدا كمتر از ۵ نفر باشد. بنا بر اين تصميم در صورتيكه تعداد نامزدهاي نهايي ۵ نفر به بالا باشند نحوه برگزاري مناظره‌ها، چندنفره خواهد بود. با توجه به تصميم مذكور و همچنين آرايش كانديداهاي اين دوره كه به احتمال فراوان تعداد نامزدهاي نهايي را بيشتر از ۴ نفر كرده است عملا برگزاري مناظره‌هاي دو نفره منتفي شده است. همچنين خبرنگار ما كسب اطلاع نمود، امسال اداره مناظره بر عهده يك مجري نخواهد بود و چند نفر از مجريان و كارشناسان سياسي سيما اين مناظره‌ها را اجرا خواهند نمود.
 
در همين حال قرار است به هر كانديدا ۱۰ ساعت وقت داده شود تا برنامة‌هاي انتخاباتي خود را در سيما پخش كند. مهمترين بخش‌هاي اين ده ساعت هم، پخش دو فيلم نيم ساعته توسط خود كانديداها در شبكه اول، يك مصاحبه ۴۵ دقيقه‌اي در گفتگوي پس از خبر ۱۰:۳۰ شبكه دو و يك مصاحبه ۴۵ دقيقه‌اي در شبكه خبر مي‌باشند. در عين حال و كمافي السابق و برخلاف روالي كه عموما در شبكه‌هاي پرطرفدار سياسي جهان رايج است، امسال نيز هيچ برنامه‌ي زنده‌اي براي تماس زنده «حتي كنترل شده» مردم با كانديداها در نظر گرفته نشده و اما به ايرانيان خارج از كشور اين فرصت داده شده تا از طريق شبكه جام جم، با كانديداها طرح سئوال نمايند. به همين دليل از نظر مديران رسانه ملي، ايرانيان داخل كشور ظاهرا هنوز بلوغ گفتگوي زنده با كانديداها را نداشته و در اين رابطه، تبعيض آشكار بين ايرانيان خارج و داخل كشور كاملا مشخص است.



تاریخ انتشار : 23 اردیبهشت 1392, 12:58



» اخبار مرتبط:

  • پخش مسابقات فوتبال لیگ از شبکه های دو-سه وشبکه شما
  • اخبار صدا و سیما باز هم دولت را نشانه گرفت
  • شوخي پرويز پرستويي با فاطمه معتمد آريا
  • پخش فيلم تلويزيوني «شعله در باد"امشب /تولید سیمای استان
  • بازتاب دسته گل رسانه ملی در رسانه های خارجی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟