مشروح اخبار


» نباید به کسی که برای ایجاد حماسه خرج می‌کند، اشکال گرفت



نماینده قالیباف در خصوص ناهار جلسه جبهه پیشرفت و عدالت در شیراز با حضور قالیباف گفت: این ناهار یک ضیافت درونی بوده؛ وظیفه افراد و احزاب است که زمینه ایجاد حماسه را فراهم کنند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راک نیوز  از شیراز، نادر قاضی پور که به نمایندگی از قالیباف در گردهمایی دیشب دانشجویان دانشگاه پیام نور شیراز شرکت کرده بود، گفت: خاستگاه قالیباف، اصولگرایی بوده و خواهد بود.

 

وی افزود: البته اصولگرایی با قاعده چارچوب و بدون افراط و تفریط بوده که قالیباف آن را مدنظر قرار داده است.


alt 
 

نماینده محمدباقر قالیباف در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: باید به کسانی در انتخابات پیش‎رو رای داد که امتحان خود را پس داده باشند و مشخص شده باشد که پای عمل هستند.

 

قاضی‌پور افزود: چطور مطمئن باشیم کسانی که در دفاع مقدس حضور نداشتند، ادعاهایشان درست است و فردا در اداره مملکت موفق خواهند بود.

 

وی ادامه داد: باید کسی را انتخاب کرد که هم با ساختار نظام همراه باشد و هم مردم پذیرش او را داشته باشند.

 

نماینده قالیباف بیان داشت: ممکن است چند پزشک، شخص خاصی را برای انتخابات قبول داشته باشند یا عده‎ای از خواص و علما شخص خاصی مدنظرشان باشد، اما تا مردم به وی اقبال عمومی نشان ندهند، کاندیدای مورد نظر موفق نمی‌شود.

 

قاضی پور با بیان اینکه پست ریاست جمهوری مانند نمایندگی مجلس نیست که فقط توانایی اداره جلسه بخواهد، گفت: رئیس جمهور باید بتواند کار اجرایی انجام دهد و در این راستا نیز همه دنیا می‌دانند که شهرداری‌های کلان‌شهرهای دنیا در مدیریت، جامعیت داشته و شهرداران مدیران خوبی هستند.

 

وی در پاسخ به سوالی گفت: شهردار چهره سیاسی نیست که در فتنه سریعا اعلام موضع کند. شهردار وظایف مشخصی دارد که باید انجام دهد، به عنوان مثال اگر سطل زباله‌ای آتش می‌گرفت در کمتر از یک ساعت جایگزین آن تهیه می‎شد تا به ایجاد جو آرام در شهر کمک شود.

 

نماینده قالیباف با اشاره به اینکه شهرداری تهران قبل از قالیباف هم بیلان مالی دقیقی نداشته است، گفت: برخی بدهی‌های شهرداری تهران مربوط به دوره‎های قبل است و تمام بدهی‎ها مربوط به دوره شهرداری قالیباف نیست.

 

 قاضی پور  در مورد ناهار جلسه جبهه پیشرفت و عدالت در تالار هزار و یک شب شیراز با حضور قالیباف نیز گفت: این ناهار آن چنانی نبوده است، یک ضیافت درونی بوده که فراگیر شده بود و به هر حال وظیفه افراد و احزاب است که زمینه ایجاد حماسه را فراهم کنند.

 

وی  خاطرنشان کرد: البته ما هم با اسراف و تعدی به بیت المال موافق نیستیم. اما اگر کسی تمایل دارد برای ایجاد حماسه کمی خرج کند، نباید به او اشکال گرفت. تاکنون قالیباف و دوستان ما در تهران حتی یک ریال هم به ما ندادند.

 

نماینده قالیباف در پاسخ به سوال دیگری نیز گفت: از من نپرسید قالیباف تکنوکرات است یا نه، چون من سیاسی نیستم و معنی این کلمات را نمی‌دانم. مگر می‌شود کسی از 13سالگی به فتوای مجتهد خود به جنگ برود و با جان خود بازی کند، اما تکنوکرات باشد. با بازی‌های کلامی مرا نپیچانید.
خ دانشجو




تاریخ انتشار : 25 اردیبهشت 1392, 14:09



» اخبار مرتبط:

  • حرف آخر قالیباف به هاشمی؛در شهرداری می‌مانم
  • آغاز فعالیت جبهه مردمی حامیان قالیباف
  • رئیس ستاد جبهه مستضعفین حامیان قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد
  • قالیباف مجددا شهردار تهران شد
  • قالیباف: عملکرد دولت نتیجه‌ای جز بی‌اعتمادی ملت نداشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟