مشروح اخبار


» تازه ترین خبر ازشورای نگهبان / چندنفر تایید صلاحیت شدند



عضو شورای نگهبان افزود: مردم وظیفه دارند از میان تایید صلاحیت‌شدگان بهترین شخص و اصلح را انتخاب کنند؛ شورای نگهبان ممکن است تعداد...

به گزارش راک نیوز  ؛ آیت‌الله محمد مومن چهارشنبه شب در همایش ائمه جماعات (نقش مساجد و امامزادگان در خلق حماسه سیاسی) که در بقعه امامزاده جعفر شهید در قم برگزار شد با بیان اینکه چهار نوع انتخابات امسال برگزار می‌شود اظهار کرد: در کهکیلویه و بویراحمد و آذربایجان انتخابات خبرگان رهبری هم برگزار می‌شود و علاوه بر انتخابات مربوط به ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در چهار شهرستان انتخابات میان دوره‌ای مجلس هم برگزار خواهد شد.

خبرگزاری فارس: امکان تایید صلاحیت بیش از 10 نفر برای انتخابات ریاست جمهوری

 



وی افزود: شوراهای شهر و روستا بر کار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نظارت می‌کنند و تصمیم‌های این شوراها باید توسط شهرداری‌ها اجرایی شوند و در این بین ارتباط خوبی هم با مردم وجود دارد.

مومن با بیان اینکه بررسی صلاحیت کاندیداها مشکلات و سختی‌های فراوانی دارد گفت: در میان 686 نفری که در این دوره ثبت نام کرده‌اند کار سختی بر عهده شورای نگهبان است و جلسات متعددی تشکیل می‌شود تا صلاحیت هر یک از افراد مورد بررسی قرار گیرد و بر اساس ادله و اسناد تصمیم‌گیری شود.

عضو شورای نگهبان افزود: مردم وظیفه دارند از میان تایید صلاحیت‌شدگان بهترین شخص و اصلح را انتخاب کنند؛ شورای نگهبان ممکن است بیش از 10 نفر را تایید صلاحیت کند و در این میان مردم تصمیم‌گیرنده نهایی هستند.



تاریخ انتشار : 26 اردیبهشت 1392, 09:10



» اخبار مرتبط:

  • مهلت بررسی صلاحیت کاندیداهای شورای شهر تمدید شد
  • تاییدصلاحیت10دواطلب دیگرتا عصر دیروز
  • آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها
  • اسامی تایید صلاحیت شدگان خبرگان رهبری درکهگیلویه وبویراحمد
  • انتشارخبرتاییدصلاحیت نامزدهای انتخاباتی قبل ازموعدممنوع !
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟