مشروح اخبار


» انصراف یک کاندید سرشناس به نفع هاشمی رفسنجانی



سخنگوی محمد شریعتمداری از كانديداهاي انتخابات رياست جمهوري يازدهم از كناره‌گيري وي به نفع آیت‌الله هاشمی‌رفسنجاني از صحنه انتخابات خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راک نیوز ؛ altمحسن بهرامی سخنگوی انتخاباتی محمد شریعتمداری  درباره برخی خبرها که حكايت از انصراف محمد شریعتمداری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم دارد، اظهار داشت: ما قبلا هم اعلام کرده بودیم که اگر آیت‌الله هاشمي‌رفسنجانی و یا خاتمی به عرصه انتخابات بیایند، شریعتمداری با آنان رقابت نكرده و از كناره‌گيري خواهد كرد.

وی ادامه داد: مراحل قانوني و حقوقي انصراف به اين معنا كه به هیئت اجرائی حقوقی و یا شورای نگهبان اطلاع‌ داده شود ، اتفاق نیافتاده است.

بهرامی تصریح کرد: پروسه قانونی انصراف این است که شریعتمداری درخواست کند که شورای نگهبان وارد رسیدگی نشود و بگوید من از حضور در انتخابات منصرف شده‌ام اما تاکنون این مسئله اتفاق نیافتاده است و فکر هم نمی‌کنم که اتفاق بیافتاد و باید تا پایان پروسه اظهار نظر شورای نگهبان صبر کنیم.

سخنگوی انتخاباتی شریعتمداری خاطرنشان کرد: فعالیت ستادی و برنامه‌های شریعتمداری در اختیار آیت‌الله رفسنجانی قرار خواهد گرفت.
(باشگاه خبرنگاران)



تاریخ انتشار : 26 اردیبهشت 1392, 13:00



» اخبار مرتبط:

  • اولین کاندیدی که به نفع هاشمی انصراف داد+عکس
  • تازه ترین خبر از اردوگاه اصلاح طلبان : ائتلاف شریعتمداری با 3نفردیگر
  • ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی برای کدام کاندید فعالیت میکند
  • تازه ترین شنیده ها از انتخابات ریاست جمهوری /سومین کاندیدی که انصراف میدهد
  • روز خوب جلیلی یک کاندید دیگر به نفع وی انصراف داد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟