مشروح اخبار


» رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد



در این مراسم که مسئولان حوزه‌های اجرایی و قضایی و همچنین فرماندهان ارشد انتظامی حضور داشتند از خدمات سرهنگ سید کرم‌الله حسینی فرمانده سابق راهور این استان تجلیل شد.
وی پس از این راهی استان ...

در این مراسم که مسئولان حوزه‌های اجرایی و قضایی و همچنین فرماندهان ارشد انتظامی حضور داشتند از خدمات سرهنگ سید کرم‌الله حسینی فرمانده سابق راهور این استان تجلیل شد.

پایگاه خبری تحلیلی راک نیوز؛eeeeeبا طی حکمی از سوی فرماندهی انتظامی کشور و در مراسمی با حضور مسئولان استانی، رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

صبح امروز در سالن شهید مطهری اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و کنونی پلیس راهنمایی و رانندگی این استان برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از مسئولان استانی در حوزه‌های اجرایی و قضایی و همچنین فرماندهان ارشد انتظامی حضور داشتند از خدمات سرهنگ سید کرم‌الله حسینی فرمانده سابق راهور این استان تجلیل شد.

همچنین در این مراسم سرهنگ ابوالحسن ملکی که تا پیش از این فرماندهی راهنمایی و رانندگی منطقه ۲۰ تهران بزرگ را بر عهده داشت به سمت رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

گفتنی است،‌ سرهنگ سید کرم‌الله حسینی نیز با حکم فرماندهی انتظامی کشور به عنوان فرمانده جدید پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم منصوب شد.
(فارس)



تاریخ انتشار : 29 اردیبهشت 1392, 01:04



» اخبار مرتبط:

  • سرهنگ "بیعت‌اصل "فرمانده انتظامی شهرستان گچساران تودیع شد
  • خدا حافظی "سلیمی"با پلیس راه استان
  • فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چرام معارفه شد
  • تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • تغییرات در سپاه شهرستان های باشت و لنده
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟