مشروح اخبار


» پاسخ اداره ارشاد بهبهان درباره خبر "لغو کنسرت محمدرضا لطفی در بهبهان"



6-747.jpg

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان درباره خبر "کنسرت محمدرضا لطفی در بهبهان هم لغو شد" که دوشنبه (23 اردیبهشت) توسط بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران منتشر شد، پاسخی در اختیار رسانه ها قرار داده است.

 

1-در خبر مذکور آمده است با وجود صدور مجوز اجرای کنسرت برای تاریخ‌های 22 و 23 اردیبهشت شب دوم این کنسرت به دستور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان لغو گردید.

 

لازم به ذکر است اولا مجوز صادره برای کنسرت استاد محمدرضا لطفی با درخواست و موافقت انجمن موسیقی بهبهان فقط برای تاریخ 22 اردیبهشت‌ماه به هماهنگی اداره کل متبوع صادر گردید و در همان تاریخ به برگزارکنندگان ابلاغ شده است نه بعد از اجرای شب اول.

 

ثانیا چگونه ممکن است اداره کل متبوع در تاریخ 23 اردیبهشت همزمان با شب شهادت حضرت امام هادی (ع) مجوز اجرای کنسرت را صادر نماید؟ به‌راستی در کجای ایران این اتفاق ممکن است رخ دهد؟

 

2-در خصوص فروش بلیت شب دوم به اذعان برگزارکنندگان، بلیت‌های کنسرت به تعداد 350 برگ برای یک اجرا چاپ و به فروش رسیده است و تحت هیچ شرایطی بلیتی برای اجرای دوم چاپ (نشده) و به فروش نرسیده است.

 

3- در بخش دیگر خبر آمده است استاد لطفی با توجه به لغو کنسرتش کارگاه آموزشی ساز تار و تاریخ موسیقی را در بهبهان کنسل و برای کنسرت راهی آذربایجان شده‌اند.

 

شایان ذکر است تا لحظه تهیه این جوابیه در تاریخ 25 اردیبهشت‌ماه استاد لطفی در بهبهان حضور داشته و کارگاه آموزشی ایشان را در محل آموزشگاه موسیقی آهنگ در حال برگزاری می‌باشد.

 

در پایان لازم به یادآوری است تاکنون اساتید به نام موسیقی کشور از جمله استاد علیزاده، ساکت، شکارچی، افقه، نوربخش، در این شهرستان به اجرای کنسرت پرداخته‌اند که آخرین کنسرت مربوط به حضور استاد شکارچی با گروه به چاووش به مدت 3 شب از تاریخ 18 تا 20 اردیبهشت‌ماه 92 یعنی یک شب قبل از اجرای کنسرت استاد لطفی می‌باشد.

چگونه استاد شکارچی و گروه چاووش به مدت سه شب در بهبهان به روی صحنه می‌روند و به فاصله 24 ساعت اداره ارشاد تحمل اجرای یک شب کنسرت موسیقی سنتی (با مجوز) که اجرای اول آن در عین آرامش و بدون حاشیه برگزار شده است را ندارد و اقدام به تعطیلی این کنسرت می‌نماید؟

 

اهالی فرهنگ و هنر حضور استاد لطفی را در بهبهان غنیمت شمرده، به رغم تخلفات مکرر برگزارکنندگان قبل از صدور مجوز، با توجه به جایگاه فاخر و ارزشمند این هنرمند ملی نسبت به صدور مجوز اهتمام ورزیدند.

 

توضیح: مطلب منتشرشده در این رسانه، متن مشترکی بود که از سوی روابط عمومی کنسرت محمدرضا لطفی، در این پایگاه خبری و سایر رسانه‌ها منتشر شده بود.




تاریخ انتشار : 29 اردیبهشت 1392, 07:15



» اخبار مرتبط:

  • کنسرت استاد شجریان و پورناظری‌ها در لس آنجلس برگزار می‌شود
  • فروش بلیت تورکنسرت حسین علیزاده و پژمان حدادی آغاز شد
  • تکذیب صحبت‌ های جنجالی رضا صادقی
  • مجوز کنسرت برای خانم‌های خواننده
  • لغو کنسرت «مازیار فلاحی» پیش از آغاز+عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟