مشروح اخبار


» نامه آيت‌اله موسوي اردبيلي و فرزند آیت اله جوادی آملی به هاشمي



آيت‌ا... موسوي اردبيلي با ارسال نامه‌اي به آیت ا... هاشمي تأكيد كرد نامهرباني‌ها و تنگ نظري‌ها چيزي از قدر و منزلت شما نمي‌كاهد.

دراین نامه آمده است:برخود لازم مي‌دانم از فداكاري و اقدامات خيرخواهانه شما تشكر نمايم. خدمات شما در خاطر و نگاه ملت شريف ايران خواهد ماند و اجر شما نزد خداوند عليم و خبير محفوظ است ان‌شاءا... .

همچنین حجت الاسلام مرتضي جوادي آملي فرزند آيت‌ا... جوادي آملي نيز در نامه‌ای خطاب به آیت‌ا... هاشمی نوشت: صاحب اين قلم كه تنها بر تماشاگه راز برآمده، به ايران اسلامي افتخار مي‌كند كه سرداراني همچون هاشمي رفسنجاني را در نهاد خود پرورانده كه به دماوند استواري مي‌آموزد و بر پهنه نيلگون خليج فارس دريادلي رسم مي‌نمايد، به شجره طوبي ثمردهي مي‌آموزد و حنظل مي‌خورد و عسل به بار مي‌نشاند و از گذرگاه لئيمان با كرامت عبور مي‌نمايد.

اكنون همگان بر امام راحل(ره) درود مي‌فرستند كه يار تنهايي او كه با زنده بودنش نهضت را زنده مي‌دانست اكنون شجر به ثمر نشسته‌اي كشته و مي‌رود تا با تفكري عميق‌تر و وسيع‌تر امتداد انديشه‌اش را در روزگار نوين نمايان سازد و آينده نهضت را باخوانشي شايسته به گونه ديگر رقم زند، در دنيايي كه خزف به‌جاي لعل و وهم به جاي عقل مي‌نشيند ضروري مي‌نمود تا فرزانه‌اي برخيزد و باطن انديشه و جانمايه انگيزه امام راحل(ره) و نهضت بزرگش را نمايان سازد تا همگان بيابند به ميزاني كه صدف انقلاب سخت و دشوارست، گوهر آن نرم و گواراست. بر شما كه نه تنها قهرمان بهرمانيد بلكه پهلوان ايرانيد از سر صدق و ارادت درود مي‌فرستم و از درگاه خدايي كه تنها به او پناه مي‌بريد و شكايت نمي‌بريد مي‌خواهم كه نامتان را در صحبت عزت بلند دارد .

روزنامه آرمان




تاریخ انتشار : 4 خرداد 1392, 08:02



» اخبار مرتبط:

  • انتقاد آیت‌الله مظاهری از شعاردادن علیه هاشمی در راهپیمایی روز قدس
  • موحد:تحريم‌ها هيچ خللي به عزم ملت ايران وارد نمي‌كند
  • دكتر احمدي نژاد در پيامي درگذشت حضرت آيت الله ملك حسيني را تسليت گفت
  • گوش شنوا باشد، از کمک دريغ نمي کنم
  • انتقاد از پخش شيريني مقابل سفارت عربستان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟