مشروح اخبار


» اعضای ستاد بازرسی بر انتخابات کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند+اسامی



این مسئول در استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: محل استقرار دبیرخانه این بازرسی، واحد بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش راک نیوز : کارشناس روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از انتخاب اعضای هیئت بازرسی بر انتخابات این استان خبر داد.

 فرهاد باقرپور به عنوان مسئول بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد، سید محمدرضا نوذری دبیر بازرسی انتخابات و پرویز طاهری حسین‌خانی، اشکان رحیمی‌‌زاده و حجت‌الله دلشاد اعضای بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شدند.

وی افزود: در اجرای ماده 31 اصلاحی قانون انتخابات ریاست جمهوری و آیین‌نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان و انتخابات مجلس شوراهای اسلامی و قانون شوراها، این شبکه به منظور کنترل صحت جریان انتخابات آماده دریافت گزارشات مربوط به وقوع تخلفات انتخاباتی و مواردی که موجب مخدوش کردن حسن جریان انتخابات بوده، تشکیل شده است.

حسینی تصریح کرد: بر این اساس و نظر به اهمیت گزارش‌های مردمی در برگزاری انتخابات، واحد ارتباطات سامد با شماره تلفن (111) و دبیرخانه با شماره 07412225858 و نمابر 2225829 توسط بازرسی مرکزی انتخابات کشور برای ارسال اخبار و اطلاعات انتخاباتی تعیین و اعلام شده که شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود را به این شماره‌ها ارسال یا بازگو کنند.

این مسئول در استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: محل استقرار دبیرخانه این بازرسی، واحد بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد است.



تاریخ انتشار : 9 خرداد 1392, 17:57



» اخبار مرتبط:

  • هیات بازرسی انتخابات کهگیلویه وبویراحمدآماده دریافت گزارش مردمی است
  • تائید یا رد انتخابات کهگیلویه نامعلوم است
  • صحت انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز تایید شد
  • مراسم تودیع و معارفه سرپرست دفتر نظارت بر انتخابات کهگیلویه
  • طرح نظارتی ویژه شب یلدا در کهگیلویه و بویراحمد اجرا خواهد شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟