مشروح اخبار


» نقص فنی در هواپیمای بوشهر- تهران/زمین گیر شدن هواپیما در..



 پایگاه خبری تحلیلی راک نیوز ؛    مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شعبه بوشهر گفت: به علت نقص فنی در هواپیما، پرواز تهران - بوشهر و بالعکس با شش و نیم ساعت تاخیر انجام می شود.                                                                                                                  alt

مسافران پرواز تهران بوشهر که از ساعت هفت صبح در فرودگاه بوشهر در انتظار پرواز بودند، با تاخیر چند ساعته مواجه شدند و پرواز انها ساعت 13 و 45 دقیقه انجام خواهد شد.

احمد ماحوزی مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شعبه بوشهر با اشاره به مشکلات پیش آمده در این پرواز، اظهار داشت: پرواز تهران ـ بوشهر که قرار بود ساعت پنج و 30 دقیقه صبح انجام شود با شش و نیم ساعت تاخیر در ساعت 12 فرودگاه مهرآباد را به مقصد بوشهر ترک می‌کند.

وی با اشاره به نقص فنی هواپیمای پرواز تهران- بوشهر و بوشهر - تهران، اضافه کرد: هواپیمای مذکور که قرار بود از یزد به تهران برود، به علت نقص فنی در فرودگاه یزد زمین‌گیر شد.

ماحوزی افزود: با پیگیری‌های انجام شده هواپیمایی با ظرفیت تعداد مسافران تامین شد و قرار است یک فروند هواپیمای 747 ساعت 12 ظهر امروز مسافران ساعت پنج و 30 دقیقه صبح را از تهران به بوشهر و مسافران ساعت هشت صبح را نیز ساعت 13 و 45 دقیقه از بوشهر به تهران جا به جا کند.(مهر)




تاریخ انتشار : 13 خرداد 1392, 21:12



» اخبار مرتبط:

  • پرواز تهران - بندرعباس، به بندر نرسید
  • اعتراض مسافران پرواز تهران بوشهر در فرودگاه
  • تاخير 5 ساعته پرواز شيراز – تهران /مسافران سرگردان
  • هواپیمای حامل محسن رضایی دچار نقص فنی شد
  • فروداضطراری پرواز اهواز-چابهار دریزد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟