مشروح اخبار


» رقابت بیش از شش هزار دانش‌آموز کهگیلویه‌ای در آزمون سراسری امسال



 مدیر آموزش ‌و پرورش دهدشت مطرح کرد رقابت بیش از شش هزار دانش‌آموز کهگیلویه‌ای در آزمون سراسری امسال

وی گفت: تعداد شش هزار و 244 دانش‌آموز از کهگیلویه در کنکور سراسری امسال باهم به رقابت خواهند پرداخت.

خبرگزاری فارس: رقابت بیش از شش هزار دانش‌آموز کهگیلویه‌ای در آزمون سراسری امسال

 

فریدون فاطمی‌زاده  با تقدیر از حضور سیاسی ملت ایران اسلامی بالاخص فرهنگیان شهرستان در انتخابات 24خرداد اظهار داشت: فرهنگیان به عنوان قشر آگاه جامعه رسالت سنگینی بر عهده دارند که با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی به عنوان یک واجب عینی، علاقمندی خود را به انقلاب اسلامی بار دیگر اثبات کردند و با این حضور خویش مشت محکمی را بر دهان یاوه‌گویان زمان زدند.

مدیر آموزش‌و پرورش دهدشت با اشاره به در پیش بودن رقابت بزرگ دانش‌آموزان در کنکور سراسری اذعان داشت: در کنکور سراسری 1392 تعداد شش هزار و 244 نفر دانش‌آموز در شهر ستان در این آزمون شرکت می کنند.

فاطمی‌زاده زمان برگزاری کنکور را ششم تیرماه جاری به مدت سه روز عنوان کرد و گفت: کنکور سراسری به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

وی، تعداد داوطلبان رشته ریاضی در شهرستان کهگیلویه را 649 نفر برشمرد و تصریح کرد: از این مجموع تعداد 184 نفر دانش آموز دختر در سالن شهید مطهری و 465نفر پسر در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت با هم به رقابت خواهند پرداخت.

فاطمی‌زاده افزود: آزمون رشته هنر نیز با شرکت 144 نفر برگزار می‌شود که تعداد 68 نفر دختر در دبیرستان دخترانه شاهد و 76 نفر دانش آموز پسر متقاضی در سالن شهید مطهری در این رشته برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش ‌و پرورش دهدشت، مجموع داوطلبان رشته‌های علوم تجربی و زبان‌های خارجه در شهرستان را به ترتیب سه هزار و 147 و 298 نفر برشمرد و گفت: هزار و 880 نفر از داوطلبان شرکت در آزمون رشته‌ تجربی را دختر و هزار و 267 نفر پسر تشکیل می‌دهد.

فاطمی‌زاده با اشاره به اینکه آزمون زبان‌های خارجه در دبیرستان دخترانه شاهد و سالن شهید مطهری برگزار خواهد شد افزود:در این رشته 298 متقاضی ورود به دانشگاه وجود دارد که تعداد 175 نفر آنها دختر و تعداد 891 نفر پسر هستند.

فاطمی‌زاده آمار شرکت‌کنندگان در رشته علوم انسانی را دو هزار و 6 نفر برشمرد و گفت: این آزمون در شش حوزه با رقابت یک‌هزار و 115 نفر دختر و 891  پسر برگزار خواهد شد.

وی در پایان زحمات و همکاری‌های کلیه عوامل اجرایی را قابل تقدیر و ستایش دانست و ابراز امیدواری کرد که با همت، تلاش و پشتکار کلیه همکاران این آزمون‌ها به نحو مطلوب و شایسته در سطح شهرستان برگزار شود.(فارس)




تاریخ انتشار : 27 خرداد 1392, 03:38



» اخبار مرتبط:

  • کسب رتبه یک گروه زبان خارجه توسط دانش‌آموز یاسوجی
  • چند نفر در کنکور امسال پذیرفته می شوند؟
  • خبرجدید برای داوطلبان کنکور
  • آغاز توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه کنکور ۹۱ از فردا
  • 13پایگاه انتخاب رشته کنکور در کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟