مشروح اخبار


» محورمرگ دریاسوج دوباره حادثه آفرید



در یک تصادف ناگوار در 35 کیلومتری محور ارتباطی یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد به سمت اصفهان متاسفانه هفت نفر کشته و زخمی شدند.

در یک تصادف ناگوار در 35 کیلومتری محور ارتباطی یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد به سمت اصفهان متاسفانه هفت نفر کشته و زخمی شدند.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی رک نیوز ؛  در 35 کیلومتری محور یاسوج - اصفهان در نزدیکی روستای دارشاهی شهرستان دنا متاسفانه به دلیل برخورد یک دستگاه پژو پارس با یک دستگاه پراید به شماره شهربانی 43 ب 689-ایران 49 دو نونهال 5 و 7 ساله به نام های " فاطیما و ستایش " فرزندان اکبر طالب پور کشته و پنج نفر دیگر به شدت مجروح شدند.

یکی از این نونهالان در صحنه تصادف و دیگری در مسیر انتقال به بیمارستان کشته شد و پدر و مادر آن‌ها نیز به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

در این تصادف علاوه بر پراید حامل این خانواده سه دستگاه خودرو دیگر به شماره های 62 ب 887-ایران49 و63ب 737-ایران49 و69 ب 263- ایران73 دچار خسارت شدند.

برخی از حاضران در صحنه تصادف تاکید می‌کردند که پژو پارس به شماره شهربانی 69 ب 263 ایران 73 با سرعت زیاد قصد سبقت از پراید را داشت که بدلیل وجود پیچ امکان سبقت برای وی فراهم نشد و سبب این حادثه ناگوار شد.(ایلنا)



تاریخ انتشار : 31 خرداد 1392, 22:35



» اخبار مرتبط:

  • 7کشته وزخمی در تصادف محور ياسوج ـ اصفهان
  • 20مجروح حاصل تصادف در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • 7کشته وزخمی در تصادف محور یاسوج ـ اصفهان
  • 6 کشته و زخمی بر اثر تصادف در محور "یاسوج - اصفهان"
  • 4 كشته وزخمي در محور ياسوج - اصفهان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟