مشروح اخبار


» شهرداری یاسوج و11 میلیارد تومان بدهی/چالشی برای وعده های شورای شهر جدید



تنها منبع درآمد شهرداری ها از صدور پروانه های ساختمانی است که درسال 91 با کاهش 50 درصدی صدور پروانه، درآمد شهرداری یاسوج به حداقل رسید.

راک نیوز ؛ تنها منبع درآمد شهرداری ها از صدور پروانه های ساختمانی است که درسال 91 با کاهش 50 درصدی صدور پروانه، درآمد شهرداری یاسوج به حداقل رسید.

قباد نگین تاجی بعدازظهر پنجشنبه در نشستی با جمعی از دانشگاهیان استان گفت: تنها منبع درآمد شهرداری ها از صدور پروانه های ساختمانی است که درسال 91 با کاهش 50 درصدی صدور پروانه، درآمد شهرداری یاسوج به حداقل رسید.

وی درآمد شهرداری یاسوج در سال 91 را 19.8 میلیارد تومان عنوان کرد و اظهار داشت: تازمانی که درآمد این نهاد پایدار نباشد نمی تواند به اهداف بلند پایه خود  دست پیداکند.

وی همچنین بدهی این نهاد در دو سال گذشته را 16میلیاردو800میلیون تومان عنوان کرد و گفت: درحال حاضر این مبلغ به 11 میلیارد تومان کاهش یافته است.

نگین تاجی راه اندازی نمایشگاه دائمی را یکی از راهکارهای شهرداری برای ایجاد درآمد پایدار دانست و گفت: احداث این نمایشگاه حداقل حدود یک ماه حقوق کارمندان این سازمان را تأمین می کند.

وی همچنین در خصوص حاشیه نشینی در شهر یاسوج گفت: مناطق شرف آباد، بلکو و نجف آباد به شهریاسوج الحاق شده اند و تلاش می شود مهریان و بلهزار هم به شهر الحاق شوند.

نگین تاجی در خصوص شهر مادوان در کنار شهر یاسوج نیز بیان داشت: مادوان نمی تواند یک شهر باشد بلکه باید به یاسوج بپیوندد.

راک نیوز ؛حال با توجه به بدهی 11میلیاردی شهرداری یاسوج واز طرف دیگر هزینه سنگین تیم داری اکنون نه تنها شهردار آینده بلکه اعضای جدیدشورای شهر که هرکدام وعده های بسیاری  به شهروندان یاسوجی داده بودند،روزهای سختی در پیش رو دارند .
البته اگر پایبندی به وعده ها تنها مختص به زمان قبل از اخذ رای نباشد.

 



تاریخ انتشار : 6 تیر 1392, 20:24



» اخبار مرتبط:

  • زرینچه سرمربی ‌شهرداری یاسوج ‌می‌شود
  • مبلغ قرارداد «جواد زرینچه» با شهرداری یاسوج اعلام شد
  • معرفی چهاربازیکن تیم شهرداری یاسوج به کمیته انضباطی به اتهام تبانی
  • سرمربی تیم شهرداری یاسوج معرفی شد
  • با فروش بازیکنان کلیدی ؛ پدیده جام حذفی پولدار شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟