مشروح اخبار


» احمدی نژاد در جمع هوادارانش حاضر نشد



احمدی نژاد بعد از ساعت ها انتظار هوادارانش که برای استقبال از او به فرودگاه مهرآباد رفته بودند در جمع آنها حاضر نشد.پس از تاخیر سه ساعته از زمانی که برای ورود احمدی نژاد به تهران در آخرین سفر خارجی در پست ریاست جمهوری اعلام شده بود غلامحسین الهام و مجتبی ثمره هاشمی اعضای...

احمدی نژاد بعد از ساعت ها انتظار هوادارانش که برای استقبال از او به فرودگاه مهرآباد رفته بودند در جمع آنها حاضر نشد.

به گزارش راک نیوز به نقل از خبرآنلاین، پس از تاخیر سه ساعته از زمانی که برای ورود احمدی نژاد به تهران در آخرین سفر خارجی در پست ریاست جمهوری اعلام شده بود غلامحسین الهام و مجتبی ثمره هاشمی اعضای بلندپایه دولت بودند که در جمع هوادارن محمود احمدی نژاد در فرودگاه مهرآباد حاضر شدند.

ساعت 21:34 علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی VIP فرودگاه مهرآباد را ترک کرد. 10 دقیقه بعد یکی از معاونین وزیر بهداشت که رئیس جمهور را در سفر به روسیه همراهی می کرد از پاویون خارج شد. حدود ساعت22:30 هوادارن احمدی نژاد که از ساعت 19 به فرودگاه مهرآباد آمده بودند منتظر حضور احمدی نژاد بودند اما رئیس جمهور دهم از در دیگری خارج شد بدون اینکه دیداری با هوادارانش داشته باشد. ظاهرا آقای رئیس جمهور حوالی ساعت 22 توسط چند خودروی پارس پلاک دولتی با شیشه های دودی از VIPفرودگاه خارج شد.

غلامحسین الهام و ثمره هاشمی دو مشاور احمدی نژاد ساعت 22:40 در میان هواداران رئیس جمهور حضور یافتند. 

حدود 80 نفر هوادار مرد و زن از ساعت 19 روز سه شنبه با حضور در فرودگاه مهرآباد به استقبال رئیس جمهور دهم آمده بودند اما وقتی احمدی نژاد به میان آنها نیامد الهام و ثمره هاشمی به گلایه های آنان در مورد اینکه چرا رئیس جمهور در جمع هوادارانش حاظر نشده است پاسخ دادند.
ثمره هاشمی در پاسخ به اعتراض های حدود 80 نفر از هواداران احمدی نژاد که در بخش VIP فرودگاه مهرآباد تجمع کرده بودند تاکید کرد که چندین بار اعلام شده بود که مراسم استقبال مردمی برگزار نمی شود ولی ما از همه شما سپاسگذاریم که در اینجا حضور یافتید. وی تصریح کرد: شرایط برای دیدار آقای احمدی نژاد فراهم نبود. این در حالی است که خبرگزاری ایرنا امروز در خبری که در صفحه اول آن قرار داشت ضمن دعوت از مردم برای استقال از رئیس جمهور نوشته بود که تعدادی از مردم خود را برای استقبال از محمود احمدی نژاد آماده می کنند. [درخواست روزنامه دولت: علاقمندان احمدی نژاد به فرودگاه بیایند]
هواداران احمدی نژاد با ابراز احساسات و تشکر از احمدی نژاد خواهان رساندن پیام تشکرشان از رئیس جمهور به دلیل فعالیت های هشت ساله اش بودند.


ثمره هاشمی همچنین در پاسخ به یکی از هوادارن احمدی نژاد که گفته شده 100 نفر همراه رئیس جمهور به روسیه رفتند ضمن سر تکان دادن گفت: «اصلا این طور نبوده است.»
در میان هوادران احمدی نژاد 15 نفر از شهرستان آبیک قزوین، چند نفر از اصفهان و تعدادی از شهروندان تهرانی و کرجی حضور داشتند. همچنین برخی از آنها پلاکاردهایی را در دست داشتند که روی آن شعارهای زیر به صورت دست نویس نوشته شده بود:

«احمدی نژاد امید مستضعفان»
«زنده با بهار، زنده باد بهار و باز هم زنده باد بهار»
«جرمش این بود که اسرار هویدا می کرد»
«هستیم بر عهد که بستیم»
«دکتر فراموش ات نمی کنیم»



تاریخ انتشار : 12 تیر 1392, 02:33



» اخبار مرتبط:

  • رئیس جمهور: «احمدی‌نژاد» ثبت جهانی شد
  • احمدی​نژاد با یک پژو پارس و چهار ماشین اسکورت در تهران تردد می​کند
  • استقبال با شعار «احمدي زنده باد – مشايي پاينده باد»
  • احمدی‌نژاد وارد منزل خود در محله نارمک شد
  • بوسیـدن پـای احمدی نـژاد توسـط یـک زن! + تصویــر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟