مشروح اخبار


» مطمئنم مشکلاتی که با دولت احمدی نژاد وجود داشت در دولت تدبیر وامید برطرف میشود.



 غلام محمد زارعی نماینده مردم شریف بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی گفت: فراموش نکنیم که انتخابات نهم مجلس در بویراحمد ودنا همچنین سایر حوزه ها یک اتفاق نادری بود. مردم  فارغ از جناح و باند سیاسی خواسته های...

اعتقاد دارم در هماهنگی وهمسویی کامل استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی ،میتوان از این ازهم گسیختگیها جلوگیری نمود و همه نیروها را در مسیر رفع مشکلات ومسائل بکار بست ، از این رو به دنبال گزینه ای متخصص ، با تجربه ،دلسوزو متعهد، عملگرا و برنامه پذیروالبته مدیر و مدبر و معتدل خواهیم بود.
به گزارش راک نیوز ؛ غلام محمد زارعی نماینده مردم شریف بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی درپاسخ به سوالی مبنی برتفسیر شما از  دولت تدبیر و امید  چیست؟
گفت:
امیدواریم این انتخاب شایسته و بجا که راهبرد اصلی آن یعنی رفع مشکلات و مسائل موجود ، کمک به رفع مشکلات اقتصادی و تدبیر در حوزهاجتماعی و سیاسی است و بهمین دلیل هم  دولت تدبیر وامید نامگذاری شده است بر ملت بزرگ ایران مبارک باشد و با یاری خداوند ،مردم طعم یک زندگی خوب را در عین حفظ کرامت انسانی خود بچشند. من  به بالندگی و شکوفایی روز افزون ایران اسلامی در دولت تدبیر وامید دکتر حسن روحانی بسیار امیدوارم.
رئیس مجمع نمایندگان استان اضافه کرد:ارزیابی من از دولت دکتر روحانی این است که این دولت زمینه انسجام بین نیروهای انقلاب را فراهم خواهد نمود، دولت حجه الاسلام دکتر روحانی  ترکیبی از توانمندی ، تعقل و اعتدال  خواهد بود.وزرای پیشنهادی آقای دکتر روحانی تا جائیکه مطلعم همگی دارای تخصص ، تعهد و عاشق خدمت و البته توانمند  هستند ، مطمئن باشید این شاخصها در دولت تدبیر و امید وجود خواهند داشت ومن امیدوارم بزودی فصلی دیگر از کار ،تلاش ، سازندگی ، پویندگی ، بالندگی و افتخار را در کشور شاهد باشیم.
ارنباطات خوبی با دکتر روحانی و همکارانشان داشته ایم و آمادگی ادامه این روابط سازنده را نیز داریم. در حالی که دوستان ما نیز در مجموعه ستاد دکتر روحانی در استان نیز نقش بسیار خوبی را برای ایجاد و توسعه تعامل بین نمایندگان و مجموعه  مدیران فعلی تشکیلات دکتر روحانی  ایفاءنموده اند. ما در مجلس بدلیل جایگاهی که نمایندگان دارند قطعا این روابط وتعاملات را ادامه خواهیم داد .
زارعی در مورد تنوع وتکثر دیدگاه های سیاسی ر بی حامیان خود افزود:  فراموش نکنیم که انتخابات نهم مجلس در بویراحمد ودنا همچنین سایر حوزه ها یک اتفاق نادری بود. مردم  فارغ از جناح و باند سیاسی خواسته های ومطالبات خودر طرح نمودند و برمن منت نهادند و مرا وکیل خود قرار دادند. بسیاری اوقات ،همزمان با دوستان اصولگرای دو آتیشه  با دوستان اصلاح طلب و دلسوز نیز در یک جا همنشین شده ایم. این برای من خیلی مهم است که این عزیزان  بمن اعتماد کرده اند البته اینکار ظرافتهایی خودش را می طلبد واین حقیر اکنون دارم با این مجموعه متکثر و توانمند کار می کنم والبته در آینده تعامل بیشتری  با همه عزیزان خواهم داشت.

 این امر درمساله در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم هم خودش را نشان داد و خیلی جالب بود. برخی دوستان من به سمت یک کاندیدا رفتند وبرخی دیگر به سمتی دیگر. من  اصلا در تصمیم آنها دخالتی نمیکردم و خواستم آزاد باشند و بر اساس خواست وآگاهی خودشان انتخاب کنند. من سعی کردم عدالت را در مورد کاندیداها رعایت کنم. همه شان عزیز ومحترم بوده اند. اما هرکدام از کاندیداها که به استان وخصوصا به یاسوج آمدند ، لازم بود من باب احترام وادب، بعنوان نمیانده مردم شریف و بزرگوار وبافرهنگ بویراحمد ودنا  ورئیس مجمع نمایندگان استان به  آنان خیر مقدم بگویم  و سعی من این بود به سلیقه وانتخاب  همه هوادارانم احترام بگذارم.

 خوشبختانه با حماسه ای که شکل گرفت ومردم با انتخابی که داشته اند شاهد شکل گیری روندهای تازه ای  هستیم وتلاش خواهیم کرد این تکثر و وحدت را همچنان ادامه دهیم.

البته در تعامل با نمایندگان محترم وزحمتکش شهرستانها گچساران وباشت وهمچنین کهگیلویه بهمئی و چرام نیز همین روابط  صمیمی وخوب را داریم. واقعا مهندسی ومدیریت این مجموعه متکثر سیاسی کار سختی است و  خود دوستان چپ وراست هم  از این اتفاق خوشحال هستند . من روزهای بسیار خوبی را برای مردم شریف بویراحمد ودنا و استان کهگیلویه و بویراحمد متصور هستم. مردم پیروز هر دوی این انتخابات بوده اند ومن به این مردم افتخار میکنم.

اما تضمین بهبود درآینده استان  کهگیلویه و بویراحمد منوط به دوموضوع است: تدبیر درست سیاسی و باور به اینکه باید بیشترتلاش کنیم ، احساس میکنم تمامی استعدادها و توانمندیهای نیروهای راست وچپ  استان را باید در اختیار دولت تدبیر وامید قرار داد تا زمینه شکل گیری حماسه اقتصادی را برای  استانمان فراهم کنیم همانگونه که درشکل گیری حماسه سیاسی  اینگونه شد.

نماینده بویراحمد ودنا درمورد برای استاندار آینده کهگیلویه و بویراحمد  تدبیری اتخاذ شده است؟

خاطرنشان کرد: تا تکمیل روند شکل گیری دولت یازدیم باید صبر کرد. البته نباید فراموش کنیم که نقش و جایگاه استانداری در توسعه استان ورفع محرومیتها خیلی تاثیر گذار است و ما بعنوان نماینده مردم استان قطعا در اینخصوص نظراتی داریم که به دولت محترم مشورت لازم را خواهیم داد.

 اعتقاد دارم در هماهنگی وهمسویی کامل استاندار  و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی ،میتوان از این ازهم گسیختگیها جلوگیری نمود و همه نیروها را در مسیر رفع مشکلات  ومسائل بکار بست ، از این رو به دنبال  گزینه ای متخصص ، با تجربه ،دلسوزو متعهد، عملگرا و برنامه پذیروالبته مدیر و مدبر و معتدل خواهیم بود. با دیگر نمایندگان هم  همفکریهای شده است .

 چون نیروهای استانی دارای این شاخصها  وجود دارند قطعا یک نیروی بومی بهتر میتواند ایفای نقش کند، اما اینکه  بومی بودن  را شاخص اصلی بدانیم ممکن است مانع از بهرمندی استان از مدیران خوب خارج از استان شود، لذا اهتمام جدی  ما این است که استاندار آینده شاخصها را داشته باشد.

البته افرادی شناسایی ومعرفی شده اند. اما صحبت از یک گزینه قطعی  کمی زود است. باید دولت  تشکیل شود. مطمئنم گزینه دکتر روحانی برای استانداری کهگیلویه و بویراحمد فردی توانمند بوده و منشاء اثر خواهد شد.

منبع/آبشار/ 



تاریخ انتشار : 14 تیر 1392, 23:41



» اخبار مرتبط:

  • تمامی توانمندیهای نیروهای راست وچپ استان را باید در اختیار دولت تدبیر وامید قرار داد
  • انتصاب مدیران در کهگیلویه و بویراحمد باندی و منطقه‌ای نیست
  • درخواست نماینده بویراحمد ودنا از رئیس جمهور
  • دنبال ریاست بر سازمان جهاد کشاورزی نیستم
  • گمانه ها درمورد فرمانداری لنده +گزینه های احتمالی
  • » اشتراک گزاری خبر

    • مریم

    • 15 تیر 1392 14:18
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    هرگز فراموش نخواهم کرد
    که برای داشتن تو
    .
    .
    دلی را به دریا زدم که از آب هم واهمه داشت
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟