مشروح اخبار


» تعریف وتمجید رئیس از انتخاب جواد زرینچه



وی اخلاق‌مداری را ویژگی بارز جواد زرینچه دانست و گفت: در طول 20 سالی که زرینچه در رده اول فوتبال کشور بود و ما هم به نوعی در فوتبال حضور داشتیم نکته‌ای از باب رعایت نکردن اخلاق از وی ندیدیم و نشنیدیم.

سید پرویز موسوی  گفت‌: الحق که مسئولان باشگاه شهرداری یاسوج انتخاب خوبی از بابت انتصاب جواد زرینچه به عنوان سرمربی این تیم داشتند.

به گزارش راک نیوز ؛ رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از همه زحماتی که در سال‌های گذشته توسط مربیان تیم فوتبال شهرداری کشیده شد، ابراز کرد: همه به نوبه خود زحمت کشیدند و نباید چون افرادی در گذشته بوده‌اند و اکنون نیستند زحمات آن‌ها را نادیده بگیریم.

وی اخلاق‌مداری را ویژگی بارز جواد زرینچه دانست و گفت: در طول 20 سالی که زرینچه در رده اول فوتبال کشور بود و ما هم به نوعی در فوتبال حضور داشتیم نکته‌ای از باب رعایت نکردن اخلاق از وی ندیدیم و نشنیدیم.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از دیگر ویژگی‌های سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری یاسوج را تسلط بر فوتبال روز دنیا دانست و گفت: زرینچه به عنوان بازیکن در سطح اول فوتبال کشور حضور داشته و با همین عنوان به جام جهانی رفته و سطح اول فوتبال دنیا را هم تجربه کرده است.

این کارشناس فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دستیاری که زرینچه با خود به یاسوج آورده از اساتید بزرگ فوتبال کشور است که مدتی دبیر کمیته جوانان فدراسیون فوتبال کشور بوده است.

وی از شریفی به عنوان مربی بزرگ در رده جوانان و همچنین آموزش نام برد و گفت: امیدواریم که در کنار مربی‌گری شهرداری یاسوج بتوانیم از دانش فنی این دو نیز در سطوح مختلف فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد استفاده کنیم.

موسوی با بیان این‌که البته جواد زرینچه می‌داند که به چه تیمی آمده است، افزود: شهرداری یاسوج در رده 10 باشگاه و تیم پرطرفدار فوتبال در کشور قرار دارد و این کار را برای هر مربی از جمله زرینچه آسان می‌کند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با نوید این‌که ما هم در هیئت فوتبال آماده هر نوع همکاری با این مربی فهیم فوتبال هستیم، تصریح کرد: با توجه به عملکرد خوب تیم در سال‌های گذشته اکنون مردم با آمدن زرینچه توقع بیشتری از این تیم دارند.

موسوی افزود: زرینچه بالا و پایین فوتبال را بهتر از هر کسی می‌داند و این را هم می‌داند که باید تیم را منضبط به میادین فرستاد و جلوی بازیکن‌سالاری را گرفت.

این بازیکن سرشناس دو دهه گذشته فوتبال کهگیلویه و بویراحمد و کاپیتان تیم‌های بزرگ استان در لیگ‌های مختلف در سالیان گذشته ادامه داد: بازیکن‌سالاری منجر به پاشیدن شیرازه هر تیمی خواهد شد و این موضوع تنها به تیم شهرداری یاسوج بر نمی‌گردد.

وی برخی از ناکامی‌ها را مربوط به همین پدیده دانست و گفت: به حتم جواد زرینچه معلمی خوب برای بازیکنان تیم خواهد بود و بسیاری از رفتارهای منجر به بازیکن‌سالاری را نخواهد داشت.(فارس)



تاریخ انتشار : 15 تیر 1392, 00:39



» اخبار مرتبط:

  • نخستین تمرین تیم فوتبال شهرداری یاسوج در فصل جدید برگزار شد
  • مبلغ قرارداد «جواد زرینچه» با شهرداری یاسوج اعلام شد
  • نخستین تمرین حسن هوری با شهرداری یاسوج/ حضور کاپیتان صمد در تمرینات
  • زرینچه سرمربی ‌شهرداری یاسوج ‌می‌شود
  • سرمربی تیم شهرداری یاسوج معرفی شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟