مشروح اخبار


» سید محمد خاتمی: کار درستی کردم نیامدم



سید محمد خاتمی در دیدار با اصلاح طلبان یزدی از جمله اعضای ستاد انتخاباتی آیت الله هاشمی رفسنجانی؛ محمدرضا عارف و حسن روحانی در بیت شهید صدوقی گفت: به من پیشنهاد کردند نامزد اتخابات شوم از اول تصمیم داشتم که..

سید محمد خاتمی در دیدار با اصلاح طلبان یزدی از جمله اعضای ستاد انتخاباتی آیت الله هاشمی رفسنجانی؛ محمدرضا عارف و حسن روحانی در بیت شهید صدوقی گفت: به من پیشنهاد کردند نامزد اتخابات شوم از اول تصمیم داشتم که نیایم و مطالبم را گفته بودم و الان هم معتقدم کار درستی کردم نیامدم.

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز، وی همچنین بااشاره به اینکه رد صلاحیت آیت الله هاشمی رفسنجای قابل پیش بینی نبود ، ادامه داد : رد صلاحیت بنده خیلی قابل فهم بود و ما نبایست به این سادگی این را در اختیار حضرات قرار بدهیم.
 
خاتمی با بیان اینکه در انتخابات اخیر نمی توانیم از رویکردهای رهبری و مطالبی که گفتند و نقشی که داشتند چشم بپوشیم درباره انتخاب حسن روحانی به عنوان فردی فراجناحی گفت : آقای روحانی که مواضعشان را قبول داریم ولی اگر یک اصولگرای منطقی این گفتمان را داشت و حرف هایی که ایشان زد و آقای عارف مطرح کردند عنوان می کرد، ما او را هم تایید می کردیم.مهر



تاریخ انتشار : 15 تیر 1392, 01:48



» اخبار مرتبط:

  • جزئیات دیدار عارف و آیت الله هاشمی
  • جلسه رئیس جمهور منتخب با هاشمی، خاتمی و سید حسن درباره کابینه
  • ماجرای قول کتبی عارف به خاتمی چه بود؟
  • خاتمی نامزد شود بالای 20 میلیون رای خواهد آورد
  • «من سرهنگ نیستم» نام دومین فیلم انتخاباتی حسن روحانی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟