مشروح اخبار


» گوگل هم قید پالایشگاه ˝بید بلند˝ بهبهان را زد!



زمانیکه پروژه گاز بیدبلند 2 در شهرستان بهبهان کلید خورد موجی از امید در بین جوانان بهبهان خروشیدن گرفت و با شروع پروژه جوانان تحصیل کرده و جویای کار بهبهان یکی پس از دیگری در این پروژه عظیم سهیم می شدند،اما حالا گویا گوگل هم مثل جوانان بیکار بهبهان از این پروژه قطع امید کرده و دیگر...

زمانیکه پروژه گاز بیدبلند 2 در شهرستان بهبهان کلید خورد موجی از امید در بین جوانان بهبهان خروشیدن گرفت و با شروع پروژه جوانان تحصیل کرده و جویای کار بهبهان یکی پس از دیگری در این پروژه عظیم سهیم می شدند و خوشحال از اینکه هم کاری برای خود دست و پا کرده اند و هم اینکه  برای پیشرفت شهرشان قدمی برمی دارند.

 

alt

 

اما همه چیز به این خوبی پیش نرفت و به قول بعضی ها دولت خلاف قانون این پروژه را اجرا کرده بود! و مجلس جلوی کارش را گرفت یا شاید موضوعات پشت پرده سیاسی یا هرچیز محتمل دیگر ، اما هر چه بود ، پروژه نیمه کاره رها شد و چیزی که برای خوزستانی ها و مخصوصا بهبهانی ها مهم بود این موضوع بود .برای جوانان تحصیلکرده و متاسفانه بیکار بهبهان نه غیر قانونی بودن و نه هیچ چیز دیگری توجیه کننده تعطیلی پروژه و خاک خوردن این سرمایه ملی تقریبا رها شده نیست.

ولی این پروژه در ابتدا نکات جالب توجهی هم با خود داشت . وآن رصد پروژه از طرف سایت گوگل بود که هر از چند گاهی تصاویر آن محل را به روز می نمود ، چیزی که برای خود شهر بهبهان سالی یک بار هم اتفاق نمی افتاد .

اما گویا گوگل هم مثل جوانان بیکار شدۀ بهبهان از این پروژه قطع امید کرده و دیگر خبری از به روز کردن تصاویر پالایشگاه بیدبلند 2 نیست .

حال این سوال مطرح است که وقتی خارجی ها این همه به این گونه تحولات اهمیت میدهند تا جایی که اهمیت پالایشگاه گاز بید بلند 2 از شهر بهبهان بیشتر می شود چرا مسئولین این نعمت را به هر دلیل از خوزستان و بهبهان گرفته اند ./اهواز نوین

 



تاریخ انتشار : 15 تیر 1392, 11:37



» اخبار مرتبط:

  • خط لوله گاز بهبهان به شیراز ترکید
  • نوش دارویی که سهراب بهبهانیها را ، دق مرگ می کند
  • آغاز تغییرات سیاسی در بهبهان/بخشدار بخش مرکزی بهبهان معرفی شد
  • سقوط یک شی نورانی در بهبهان
  • مخالف "لرها" آخرین امید خود را از دست داد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟