مشروح اخبار


» مشکل انصاری‌فرد با پرسپولیس حل شد



کریم باقری پس از برگزاری مراسم انتخاب برترین‌های لیگ دوازدهم در خصوص این مراسم گفت: این یک برنامه خوب است و هر ساله برگزار می‌شود. برگزاری این مراسم باعث می‌شود که انگیزه همه افزایش یابد. به این صورت بازیکنان و مربیان سعی می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند تا در نهایت عنوان برترین‌های لیگ ایران انتخاب شوند.

وی در خصوص انتخاب مهدی مهدوی‌کیا به عنوان بازیکن اخلاق سال فوتبال ایران اظهار داشت: مسلما برای این انتخاب همه موارد را به صورت دقیق در نظر گرفته‌اند. مهدی لیاقت این را داشته که به این عنوان برسد و امیدوارم از این به بعد هم موفق باشد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا از این تیم کسی در بخش فنی جزو بهترین‌ها نشده است، عنوان کرد: این مسئله اصلا برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس خوب نیست. بازیکنان باید این فصل بدانند که کجا هستند و تمام تلاش‌شان را انجام دهند تا امسال پرسپولیس نتایج خوبی بگیرد و جزو برترین‌ها باشد.

باقری ادامه داد: برای انتخاب برترین‌ها هر کسی نظر خودش را دارد و نظرات متفاوت است اما هر کسی که جزو برتری‌ها بوده مسلما انتخابش درست بوده است.

وی در مورد انتخاب محرم نویدکیا به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر تصریح کرد: محرم همیشه جزو بهترین‌ها بوده و شایسته این انتخاب است البته مهدی رحمتی هم می‌توانست این عنوان را به خود اختصاص دهد.

مربی پرسپولیس درباره حضور کریم انصاری‌فرد در این تیم گفت: کریم باید زودتر به ترکیب تیم ملحق می‌شد. من کاری به حرف‌های دیگران ندارم اما انصاری‌فرد از برنامه‌های تیمی عقب مانده و باید خودش را به بقیه بازیکنان برساند.

باقری ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر مشکل انصاری‌فرد حل شد و خود من هم به شخصه دوست داشتم که این بازیکن در پرسپولیس حضور داشته باشد اما ای کاش زودتر به تمرینات اضافه می‌شد.



تاریخ انتشار : 19 تیر 1392, 01:08



» اخبار مرتبط:

  • تقدیر باشگاه پرسپولیس از AFC
  • حرکت ارزشمند انصاری‌فرد در شیراز +عکس
  • کریم باقری ، همسر و پسرش + عکس
  • مایلی‌کهن: مربی عاقل قول قهرمانی نمی‌دهد اما پرسپولیس خوبی می‌سازم
  • انصاری فرد پرسپولیسی می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟