مشروح اخبار


» همايش تربيت بدني هشت استان كشور دركهگيلويه و بويراحمد برگزار مي شود



 معاون تربيت بدني و سلامت آموزش و پرورش كهگيلويه و بويراحمد از برگزاري همايش كارشناسان تربيت بدني و سلامت قطبي هشت استان كشور در اين استان خبر داد.

پایگاه خبری راک نیوز ؛  معاون تربيت بدني و سلامت آموزش و پرورش كهگيلويه و بويراحمد از برگزاري همايش كارشناسان تربيت بدني و سلامت قطبي هشت استان كشور در اين استان خبر داد.
حميد زرافشان روز دوشنبه در نشست هماهنگي اين همايش در ياسوج افزود: ۲۰۰نفر از كارشناسان تربيت بدني و سلامت استانهاي آذربايجان غربي، ايلام، بوشهر، خوزستان، گيلان،كرمانشاه،كردستان و كهگيلويه وبويراحمد به ميزباني شهر ياسوج در اين همايش شركت مي كنند.
وي بيان كرد:اصول و اهداف آموزش و پرورش،توسعه فعاليتها و فضاهاي ورزشي، مديريت منابع انساني و رفتار سازماني در راستاي سند تحول بنيادين نظام آموزشي آموزش و پرورش براي تحقق رهنمودهاي مقام معظم رهبري درتوسعه ورزش از محتواي اين همايش بزرگ آموزشي است.
زرافشان اظهاركرد: اين همايش از۲۳ تا ۲۵ مرداد امسال با حضور كارشناسان وزارت آموزش و پرورش برگزار مي شود.
مديركل آموزش و پرورش كهگيلويه و بويراحمد هم گفت: برگزاري همايش هاي قطبي فرصتي ارزشمند براي معرفي توانمندي ها، تبادل تجربه بين كارشناسان و استفاده از ظرفيت هاي استاني است.
پرويز طاهري افزود: اجراي برنامه هاي فرهنگي و هنري و بازديد از مناطق گردشگري كهگيلويه و بويراحمد از ديگر برنامه هاي اين همايش است.



تاریخ انتشار : 25 تیر 1392, 01:19



» اخبار مرتبط:

  • دوره آموزشي حكومت مهدوي ويژه فرهنگيان كهگيلويه وبويراحمدبرگزارمي شود
  • مهلت شركت فرهنگيان كهگيلويه وبويراحمد درنقل وانتقالات اعلام شد
  • تيم فوتسال دانش آموزان پسركهگيلويه وبويراحمد به فينال كشوري مسابقات رسيد.
  • اولين همايش انتخاباتي جبهه مردم‌سالاري برگزار شد
  • برگزاری همایش یک با یک برابر است در دهدشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود