مشروح اخبار


» بازداشت افشين مارمولک



اراذل ‌و اوباش منطقه خاک سفيد که اقدام به عربده‌کشي و تخريب خودروهاي عبوري کرده بودند، شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش مردم سالاری، در حدود ساعت 19 روز 22 ارديبهشت سال جاري، 6 تن از اراذل اوباش منطقه خاک سفيد با در دست داشتن قمه و انواع سلاح سرد اقدام به تخريب خودروهاي عبوري در نبش خيابان 216 شرقي کردند.

در اين درگيري که در پي اختلاف با فردي به نام اصغر صورت گرفت اراذل و اوباشي به نام‌هاي وحيد سيا، علي مداح، حسن کثيف، اسماعيل معروف به جاويد و افشين مارمولک در خيابان 216 شرقي که تقريباً بورس نمايشگاه ماشين بوده، با عربده‌کشي و تهديد با سلاح سرد اقدام به تخريب خودروهاي عبوري و پارک شده در آن منطقه کردند.

در ادامه با شکايت افرادي که اموالشان تخريب شده بود بازپرس دادسراي ناحيه 33 متهمان را تحت تعقيب و پرونده را تحويل مأموران پايگاه چهارم پليس امنيت قرار داد که مأموران عمليات پايگاه چهارم پليس امنيت تهران بزرگ با تلاش شبانه‌روزي توانستند 6 نفر از اراذل اوباش را طي چندين مرحله عمليات دستگير کنند.

با توجه به فيلم به دست آمده از دوربين‌هاي مداربسته يکي از مغازه‌هاي اطراف که افشين مارمولک و جاويد را در حال عربده کشي و ارعاب اهالي منطقه با سلاح سرد و همچنين تخريب خودروها نشان مي‌داد اين افراد به اتهام تخريب اموال عمومي، قدرت نمايي با سلاح سرد، عربده‌کشي و اخلال در نظم عمومي دستگير و به دادگاه فرستاده شدند.

 

 

 




تاریخ انتشار : 26 تیر 1392, 19:08



» اخبار مرتبط:

  • «سعيد سرطان» دستگير شد
  • «فضولک» دستـگير شـد
  • اراذل و اوباش درمانگاهی در تهران را تخریب کردند
  • دستگيري شرور روستاي چين
  • یکی از دبیران روزنامه کیهان مورد اصابت چاقو قرار گرفت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟