مشروح اخبار


» مهد هاکی کشور بدون تیم/انحلال تیم هاکی بانوان گچساران



تیم هاکی بانوان گچساران که در سال 89 قهرمان لیگ برتر هاکی بانوان شده بود،  امکان ادامه حضور در لیگ برتر را از دست داده است.رئیس هیئت هاکی استان کهگیلویه وبویراحمد از..

رئیس هیئت هاکی استان کهگیلویه وبویراحمد از انحلال تیم هاکی بانوان گچساران به دلیل فقر مالی خبرداد.

به گزارش راک نیوز ؛  نوروز حیدری  گفت: تیم هاکی بانوان گچساران که در سال 89 قهرمان لیگ برتر هاکی بانوان شده بود، بدلیل عدم توانایی هیئت هاکی استان درپرداخت معوقات مالی تیم، امکان ادامه حضور در لیگ برتر را از دست داده است.

حیدری افزود: ازسال 89 پس از قهرمانی این تیم در لیگ برتر هاکی بانوان کشورتاکنون هزینه ایاب وذهاب، خرید البسه وتجهیزات ورزشی تیم به مبلغ 19میلیون و 800 هزار تومان به هیئت هاکی استان پرداخت نشده است.

وی یادآورشد: براساس بند ب ماده 117قانون بودجه، یک درصد از اعتبارات ادارات سهم ورزش است که در این راستا اداره کل راه و ترابری سابق کهگیلویه وبویراحمد موظف به پرداخت این مبلغ شده و این بودجه را به حساب اداره کل تربیت بدنی سابق واریز کرده است.

وی بیان داشت: با وجود مدارک مستند حاکی از واریز اعتبار از سوی اداره کل راه و ترابری سابق کهگیلویه وبویراحمد، مدیر کل وقت  ورزش و جوانان استان از پرداخت این بودجه به تیم هاکی خودداری کرده است.


alt 



هیئت هاکی گچساران در دادگاه

این مسئول همچنین از شکایت چندین نفر از طلبکاران هیئت هاکی استان به دادگاه خبرداد و افزود: این شاکیان به دلیل اینکه هیچ کدام از مطالبات خود را در این مدت دریافت نکرده اند، شاکی این پرونده هستند.

حیدری بیان داشت: در حال حاضر اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام کرده است در صورت اعزام تیم هاکی به مسابقات لیگ برتر به دلیل نداشتن اعتبار همه هزینه تیم برعهده هیئت هاکی است و این اداره هیچ گونه مسئولیتی نسبت به اعزام تیم نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: همین موضوع باعث شده است که بسیاری از بانوان هاکی باز گچسارانی که استعدادهای بالایی در زمینه رشته هاکی داشته اند به تیم های هاکی شهرهای دیگر بپیوندند که در نوع خود بسیار تاسف بار است.

حیدری همچنین از حضور"نسرین ذوالفقارزاده" کاپیتان گچسارانی تیم ملی هاکی و خانم گل مسابقات کشوری در تیم هلال احمر کرمان خبرداد و افزود: به دلیل نبود امکانات اولیه برای خرید تجهیزات هاکی، قادر به ادامه فعالیت تیم هاکی بانوان نیستیم و این تیم منحل اعلام شد.

وی افزود: "طاهره احمدی" و "محبوبه شفیعی" نیز از استعدادهای خوب رشته هاکی بانوان گچساران بودند که جذب تیم هیئت هاکی خراسان رضوی شده اند.

رئیس هیئت هاکی استان بیان داشت: تیم هاکی بانوان گچساران در حالی از فعالیت بازایستاده که گچساران مهد هاکی ایران نام گرفته است و اینگونه بد سلیقگی های مسئولان موجب از دست دادن بهترین پتانسیل های بانوان هاکی باز خواهد شد.

حیدری با انتقاد از وضعیت موجود برورزش استان کهگیلویه وبویراحمد مهمترین مشکل تیم های ورزشی در سطح استان را کمبود اعتبارات عنوان کرد.

وی تاکید کرد: توجه به تیم های پایه در بخش بانوان و آقایان یکی از نیازهای ضروری هاکی استان است که باید هرچه سریعتر به این امر مهم توجه بیشتری صورت گیرد.مهر

 



تاریخ انتشار : 27 تیر 1392, 18:25



» اخبار مرتبط:

  • تیم هاکی نفت و گاز گچساران آماده برگزاری دیدار فینال هاکی کشور است
  • تیم ملی هاکی بانوان باسرمربی گچسارانی به مسابقات آسیایی اعزام می شود
  • ((مربی تیم هاکی بانوان استان کهگیلویه وبویراحمد ،سرمربی تیم ملی هاکی بانوان ایران شد ))
  • فردا به استقبال قهرمان هاکی ایران برویم/یاسوج14عصر
  • تیم نفت و گاز گچساران قهرمان هاکی ایران شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟