مشروح اخبار


» سرپرست اداره آبفای شهری لنده منصوب ‌شد‌



 

طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی نصیب الله شریفی به عنوان سرپرست اداره آبفای شهری لنده منصوب شد.

خبرگزاری فارس: شریفی سرپرست اداره آبفای شهری لنده ‌شد‌

 

به گزارش پایگاه خبری  راک نیوز از لنده: ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی سرپرست جدید اداره آبفای شهری لنده معرفی شد.

سید یدالله فاطمیان در این مراسم که با حضور قائم مقام اداره کل آبفای شهری استان کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد با اشاره به مشکلات و نواقصات اداره آبفای شهری لنده اظهار داشت: شبکه آبغفای شهری لنده به دلیل فرسوده بودن مشکلات فراوانی را با خود به همراه دارد.

فرماندار لنده افزود: توسعه و تعمیر و نگهداری خطوط لوله‌های آب شهری یکی از مهمترین و ضروری‌ترین برنامه‌هایی است که باید در دستور کار مسئولان این اداره قرار گیرد.

وی یاد آور شد: استاندارد نبودن لوله‌های به بکار برده شده در خطوط لوله آب شهری در گذشته باعث شده‌ کیفیت آب شهری بسیار پائین آورد.

فاطمیان گفت: مردم از وضعیت آب شرب در این شهرستان ناراضی بوده و خواستار توجه جدی مسئولان به رفع مشکلات و نواقصات این مهم در شبکه آب رسانی شهری هستند.

وی با تقدیر از خدمات ارزشمند رئیس اسبق اداره آبفای شهری لنده گفت: تلاش خستگی‌ناپذیر همراه با تعامل و جدیت در پیگیری امور، از مهمترین شاخصه‌های مدیریتی ریاست قبلی اداره آبفای شهری بوده که موجبات رضایتمندی عمومی را به همراه داشته است.

سرافراز اشنو هم در این مراسم با تسلیت ایام شهادت امیرالمؤمنین علی(ع) گفت: خدا را شاکرم که توانستم چهار سال از عمر خود را در خدمت به مردم سپری کنم.

وی افزود: آنچه از انسان بر جای می‌ماند جز خوبی و خدمت‌ صادقانه نبوده و مردم جز آن را نمی‌پذیرند.

رئیس اسبق اداره آبفای شهری لنده گفت: تکمیل فرایند آبرسانی به شهر، تعویض خطوط لوله انتقال آب از ایستگاه پمپاژ تا شهر به طول 12 کیلومتر، تعویض بسیاری از خطوط شبکه آب‌رسانی داخل شهر از مهمترین اقداماتی است که در چهار سال گذشته توسط اداره آبفای شهری لنده صورت گرفته است.

وی افزود: ما مشکلات و موانع پیشرفت اداره آبفای شهری را طی نامه‌های جداگانه‌ای به استان اعلام کرده‌ایم که در صورت تأمین اعتبار همکاران ما در این اداره نسبت به تکمیل و راه اندازی پروژه‌های اداره نهایت تلاش خود را خواهند داشت.

در پایان این مراسم از خدمات آقای اشنو تقدیر و نصیب الله شریفی از کارمندان اداره آبفای شهری لنده به عنوان سرپرست این اداره منصوب شد./فارس




تاریخ انتشار : 7 مرداد 1392, 22:05



» اخبار مرتبط:

  • رئیس جدید آبفای گچساران معرفی شد
  • کارگران اداره راه لنده 9 ماه بدون حقوق
  • سرپرست اداره بهزیستی شهرستان لنده منصوب شد.
  • اداره کمیته امداد لنده به مدیریت تبدیل می‌شود
  • مأمور اداره برق لنده جان خود را از دست داد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟