مشروح اخبار


» مهدی کروبی از بیمارستان مرخص شد/ از درمان ها راضی هستیم




alt
مهدی کروبی از بیمارستان مرخص شد/ از درمان ها راضی هستیم محمدحسین کروبی در نوشته امروز صفحه فیس بوک خود تاکید کرده که در بیمارستان قلب "همه درمان هایی که لازم بوده به خوبی انجام شده" و افزوده است: «پدر، هم در تمام دوران درمان و هم در حال حاضر روحیه خوبی داشتند و دارند.» 172 نظر
[-] اندازه متن [+]

 

 

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز به نقل از سایت بی بی سی فارسی: محمدحسین کروبی، فرزند مهدی کروبی، از مرخص شدن پدر خود از بیمارستان و انتقال وی به اقامتگاهی تحت نظر وزارت اطلاعات خبر داده که دوران حصر خود را در آنجا می گذارند. فرزند آقای کروبی چهارشنبه ۹ مرداد (۳۱ ژوییه) در صفحه شخصی فیس بوک خود نوشته که پدرش دو روز پیش در بیمارستان قلب تهران تحت آنژیوگرافی قرار گرفته و در همان مکان بستری شده بود.

 

وی توضیح داده که در پی شرایط جسمی مهدی کروبی و "درد کتف و دست"، وی طی هفته گذشته سه بار به بیمارستان برده شده است.

 

محمدحسین کروبی افزوده است که نتیجه آزمایشات پزشکی روشن کرده که پدر او علاوه بر گرفتگی رگ قلب و نیاز به انجام آنژیوگرافی از غلظت و چربی بالای خون نیز رنج می برد.

 

محمدتقی کروبی، دیگر فرزند مهدی کروبی، پنجشنبه هفته پیش از انتقال مجدد پدر خود به بیمارستان "برای ام آر آی و اسکن قلبی" خبر داده بود.

 

او پیش از آن نیز به بی‌بی‌سی فارسی خبر داده بود که پدرش دو بار به علت درد کمر و انجام آزمایش‌های پزشکی به بیمارستان منتقل شده بود.

محمدحسین کروبی در صفحه شخصی فیس بوک خود نوشته که پدرش دو روز پیش در بیمارستان قلب تهران تحت عمل آنژیوگرافی قرار گرفته است.

 

محمدحسین کروبی در نوشته امروز صفحه فیس بوک خود تاکید کرده که در بیمارستان قلب "همه درمان هایی که لازم بوده به خوبی انجام شده" و افزوده است: "پدر، هم در تمام دوران درمان و هم در حال حاضر روحیه خوبی داشتند و دارند."جام نیوز




تاریخ انتشار : 10 مرداد 1392, 12:30



» اخبار مرتبط:

  • کروبی در بیمارستان (+عکس)
  • دیدار کروبی با خانواده‌اش در جماران+عکس
  • فرزند کروبی به ۶ ماه حبس محکوم شد
  • حضور غیرمنتظره کروبی در خانه فرزندش
  • دیدار‌ خامنه‌ای با خانواده کروبی +عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟