مشروح اخبار


» 63 روستای بالای 50 خانوار فاقد راه روستایی هستند



مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در دولت‌های نهم و دهم تاکنون 925 کیلومتر راه روستایی احداث شده که جمع راه‌های روستایی را در این استان به چهار هزار و 425 کیلومتر رسانده که این رقم تا پایان کار دولت دهم افزایش خواهد یافت.

 

به گزارش راک نیوز  مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در دولت‌های نهم و دهم تاکنون 925 کیلومتر راه روستایی احداث شده که جمع راه‌های روستایی را در این استان به چهار هزار و 425 کیلومتر رسانده که این رقم تا پایان کار دولت دهم افزایش خواهد یافت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 63 روستای بالای 50 خانوار در این استان فاقد راه روستایی هستند.

وی ادامه داد: در خالی که قبل از انقلاب راه‌ روستایی آسفالته نداشتیم ولی هم‌اکنون هزار و 728 کیلومتر راه روستایی آسفالت شده در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که 948 کیلومتر از این راه‌ها در دولت‌های نهم و دهم احداث شده‌اند.

بیدارپور گفت: اکنون 40 درصد روستاهای این استان به نسبت کل روستاها راه روستایی آسفالته دارند که این رقم در قبل از شروع به کار دولت نهم 32 درصد بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قبل از انقلاب 240 کیلومتر راه فرعی در این استان وجود داشت، اضافه کرد: راه‌های فرعی در استان کهگیلویه و بویراحمد قبل از شروع دولت نهم و هم‌اکنون به‌ترتیب 837 و 923 کیلومتر است.

این مسئول در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به این استان، محور پاتاوه به دهدشت را یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم است که این سفر بدون شک موجب تسریع در روند احداث این جاده استراتژیک خواهد شد.

وی تصریح کرد: روند احداث جاده پاتاوه به دهدشت مطلوب بوده ولی در دو قطعه از این محور عملیات اجرایی به کندی پیش می‌رود که امید است با تزریق اعتبارات لازم و رفع موانع موجود، عملیات اجرایی در این دو قطعه شتاب گیرد.



تاریخ انتشار : 5 اردیبهشت 1391, 10:19



» اخبار مرتبط:

  • کاهش 150 کیلومتری فاصله دیشموک به اهواز
  • حذف 22 نقطه حادثه خيز در کهگيلويه وبويراحمد
  • بارش باران میهمانی دوبرادر را بهم زد/سفر وزیر راه به کهگیلویه و بویراحمد لغو شد
  • تودیع مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • وزیر راه و شهرسازی از مسکن مهر در یاسوج بازدید کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود