مشروح اخبار


» كهگيلويه و بويراحمد رتبه پنجم كشور در فوت ناشي از غرق شدگي را دارد



مديركل پزشكي قانوني كهگيلويه و بويراحمد گفت: براساس سالنامه آماري كه سال گذشته از سوي پزشكي قانوني كشور ارايه شد اين استان نسبت به جمعيت، رتبه پنجم كشور در زمين فوت ناشي از غرق شدگي را دارد.

مديركل پزشكي قانوني كهگيلويه و بويراحمد گفت: براساس سالنامه آماري كه سال گذشته از سوي پزشكي قانوني كشور ارايه شد اين استان نسبت به جمعيت، رتبه پنجم كشور در زمين فوت ناشي از غرق شدگي را دارد. alt

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز؛  كامروز اميني روز يكشنبه در نشست با اصحاب رسانه كهگيلويه و بويراحمد افزود: استان هاي خوزستان، مازندران،گيلان و بوشهر رده هاي اول تا چهارم فوت ناشي از غرق شدگي را دارند.
وي با اشاره به اينكه سال گذشته در كهگيلويه و بويراحمد ۱۶ نفر براثر غرق شدگي در رودخانه ها جان خود را از دست دادند بيان كرد: در سه ماه اول سال جاري نيز دو نفر از طريق غرق شدگي فوت كردند.
اميني با بيان اينكه بيشتر افراد غرق شده نوجوانان و جوانان هستند اظهار كرد: با توجه به فصل گرما و افزايش شناي افراد در رودخانه هاي استان مي بايست نكات ايمني در اين زمينه رعايت شود.
وي ابراز داشت: در چهار ماه اول امسال ۶۵ نفر بر اثر حوادث رانندگي در كهگيلويه و بوير احمد فوت كردند كه اين ميزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۵ درصد افزايش داشته است.
مديركل پزشكي قانوني كهگيلويه و بويراحمد تعداد كشته شدگان حوادث جاده اي استان در سال گذشته را ۴۸ نفر اعلام كرد و گفت: از اين تعداد ۳۴ نفر مرد و ۱۴ نفر نيز زن هستند.
اميني افزود : در چهارماه اول سال جاري نيز ۶۵ نفر در تصادفات جاده اي در كهگيلويه و بويراحمد فوت شدند كه از اين ميزان ۴۷ نفر مرد و ۱۸ نفر را زن تشكيل مي دهد.
وي بيشترين تلفات جاده اي را در محدوده شهرستان هاي بويراحمد و دنا با ۴۲ نفر كشته اعلام كرد.
اميني ميزان تلفات جاده اي در شهرستان هاي كهگيلويه و گچساران را نيز به ترتيب ۱۵ و هشت نفر برشمرد و بيان كرد: از مجموع اين تلفات جاده اي در كهگيلويه و بويراحمد ۵۳ درصد در جاده هاي برون شهري و روستايي، ۱۱ مورد مسيرهاي درون شهري و يك مورد نيز نامعلوم گزارش شده است.
وي اظهار كرد: تعداد مصدومان ناشي از حوادث رانندگي كه در چهارماه اول سال جاري به پزشكي قانوني استان مراجعه كردند هزارو ۲۶۷ نفر است كه نسبت به مدت مشابه سال قبل نيم درصد افزايش داشته است.
اميني ابراز داشت : از اين تعداد مصدوم مراجعه كننده به پزشكي قانوني كهگيلويه و بويراحمد ۸۸۲ نفر مرد و ۲۶۵ نفر نيز زن هستند.ايرنا



تاریخ انتشار : 14 مرداد 1392, 01:24



» اخبار مرتبط:

  • 170 مورد غرق شدگي در سه استان
  • نوروز امسال 1141مسافر به خانه برنگشتند/کهگیلویه وبویراحمد رکورد زد
  • انتخاب مديران كارآمد همدلي را در كهگيلويه وبويراحمد افزايش مي دهد
  • جاده شبليز به پوله زيلايي بويراحمد ۷۰ درصد پيشرفت فيزيكي دارد
  • تصادف در محور ياسوج - باباميدان پنج كشته و زخمی برجاي گذاشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟