مشروح اخبار


» بزرگواری: احتمالاً 2 تا 4 نفر از اعضای کابینه رای نمی‌آورند



نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه آقای روحانی موضوع اعتدال را مطرح کرده حداقل باید نصف کابینه از نیروهای جوان‌تر انتخاب می‌شد.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه آقای روحانی موضوع اعتدال را مطرح کرده حداقل باید نصف کابینه از نیروهای جوان‌تر انتخاب می‌شد.

به گزارش راک نیوز؛ حجت الاسلام سید محمد علی بزرگواری ، درباره معرفی کابینه دولت یازدهم به مجلس گفت: از دو روز گذشته مطالعه بر روی سابقه و کارنامه وزرا در مجلس شروع شده و فضای عمومی آماده است که به اکثر اعضای کابینه رأی دهد، اگر فرضاً 10 درصد از این افراد مشکلاتی داشته باشند، یا مسئله تخصصی است که باید در کمیسیون به شکل ویژه بررسی شود یا مسئله سیاسی است که در این صورت احتمال رأی منفی دادن وجود دارد.

 

وی درباره تأیید همه اعضای کابینه تصریح کرد: این گونه نیست که این اعضا صد درصد رأی بیاورند؛ اگر مدارک مستند درباره شائبه‌هایی که در مورد برخی از این افراد وجود دارد، ارائه شود، احتمال دارد که از 18 نفر دو تا چهار نفر رأی نیاورند.

 

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس با بیان اینکه یکی از سوالاتی که برای نمایندگان وجود دارد موضوع سن اعضای معرفی‌شده کابینه است، خاطرنشان کرد: آقای روحانی که موضوع اعتدال را مطرح ‌کرد، باید حداقل نصف کابینه را از اعضای جوان‌تر انتخاب می‌کرد، اکنون همه این افراد بالای 50 سال هستند که باید گفت از نظر سنی اعتدال رعایت نشده، اما از لحاظ گرایش‌های سیاسی، افراد با تجربه‌ای انتخاب شده اند که در این مورد اعتدال رعایت شده است.



تاریخ انتشار : 16 مرداد 1392, 18:43



» اخبار مرتبط:

  • جلسه رئیس جمهور منتخب با هاشمی، خاتمی و سید حسن درباره کابینه
  • سیدعلی‌محمد بزرگواری پیش‌بینی کرد :عدم رأی اعتماد مجلس به ۴ یا ۵ وزیر پیشنهادی
  • واکنش یاسر هاشمی به خبر حضورش در کابینه
  • حجت‌الاسلام بزرگواری:روحانی از اصلاح طلبان در کابینه استفاده کند
  • رونمایی از نماینده مردم کهگیلویه در مجلس: بزرگواری بیشترین دستمال کش دولت احمدی نژاد بود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟