مشروح اخبار


» تعطيلي 3 روزه مرزهاي خسروي و پرويزخان قصرشيرين



مرزهای خسروی و پرویزخان شهرستان قصرشیرین از امروز به مدت 3 روز تعطیل است.
به گزارش پایگاه خبری راک نیوز؛  سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت : در ایام عید سعید فطر هرگونه فعالیت اقتصادی و بازرگانی و همچنین صادرات کالا در این مرزها به کشور عراق و اقلیم کردستان متوقف خواهد بود.
یاور محمدی افزود: این تصمیم به مناسبت تعطیلات عید سعید فطر در 2کشور جمهوری اسلامی ایران و عراق اتخاذ شده و به اطلاع تجار و پیله وران 2 کشور فعال در این مرزها نیز ، رسیده است.
وی افزود: لازم است در روزهای 17 ، 18 و 19 مرداد، تجار و پیله وران ایرانی از آوردن محموله های صادراتی به مرزهای خسروی و پرویزخان ، خودداری کنند.
وی با بیان اینکه در این 3 روز ، تردد مسافر از مرز پرویزخان همچنان ادامه دارد ، گفت : ترانزیت سوخت نیز از مرزهای یاد شده مطابق معمول انجام می شود و هیچ وقفه ای در این خصوص ، وجود نخواهد داشت.
محمدی گفت: تجار و پیله وران از روز 20 مرداد ، یکشنبه هفته آینده ، پس از پایان تعطیلات با بازگشایی مرزهای رسمی پرویزخان و خسروی می توانند بار دیگر فعالیتهای اقتصادی شان را مطابق معمول از سر گیرند.
روزانه بیش از 800 دستگاه کامیون حامل کالای صادراتی از مرز بین المللی پرویزخان و بیش از 300 دستگاه کامیون نیز از مرز خسروی به عراق صادر می شود.



تاریخ انتشار : 17 مرداد 1392, 23:24



» اخبار مرتبط:

  • امکان سفر به عراق با خودروهاي شخصي
  • ممنوعیت صادرات سیمان ایران به عراق لغو شد
  • ارائه خدمات گمرکی به بیش از پانصدهزار مسافر درهشت ماهه امسال
  • انجام تشريفات گمرکي کالاهاي صادراتي هر استان در گمرک همان استان
  • 16 شهید و 44زخمی در حمله به زائران ایرانی در عراق
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟