مشروح اخبار


» آتش سوزی مجدد در جنگلهای الگن قلعه رئیسی



 هر چند با تلاش مسئولان محلی و مردم این منطقه آتش سوزی این جنگلها که از روز گذشته آغاز شده بود ساعت پنج صبح امروز مهار شده بود ولی مجددا این آتش سوزی در بخش های دیگری از این جنگلها آغاز شده است و تلاشها برای مهار آن ادامه دارد

س از مهار آتش  در جنگلهای الگن قلعه رئیسی مجددا این آتش سوزی دقایقی پیش آغاز شده است .

به گزارش خبرنگار راک نیوز  ، هر چند با تلاش مسئولان محلی و مردم این منطقه آتش سوزی این جنگلها که از روز گذشته آغاز شده بود ساعت پنج صبح امروز مهار شده بود ولی مجددا این آتش سوزی در بخش های دیگری از این جنگلها آغاز شده است و تلاشها برای مهار آن ادامه دارد .

صعب العبور بودن و نبود امکانات مناسب اطفاء حریق در منطقه از مشکلات جدی مهار آتش در این منطقه است .
امروز صبح بود بعد از برگشتن از محل آتش سوزی بخشدار چاروسا از مهارشدن آتش خبر داد ولی  دوباره آتش شروع شده واین مقام مسئول از  آمادگی مردم قلعه رئیسی هلال احمر و منابع طبیعی شهرستانهای لنده ودهدشت قلعه ریسی خبر داد .

پیش از این بخشدار قلعه رئیسی از مهار آتش سوزی در جنگلهای منطقه الگن این بخش خبر داده بود  و گفته بود : براثر این آتش سوزی 40 هکتار از جنگلهای این منطقه در آتش سوزی سوختند . 

"سید رضا غلامی " " با بیان این مطلب افزود : این آتش سوزی که از دیروز شروع شده بود با تلاش های مردم و مسئولان محلی ساعت پنج صبح امروز کنترل و خاموش شد . وی با بیان اینکه 80 درصد درختان و مراتع این جنگلها در این آتش سوزی سوخته اند ادامه داد : هنوز علت آتش سوزی مشخص نیست و تلاشها برای شناسایی فرد یا افرادی که چنین اقدام غیر انسانی را مرتکب شده اند از سوی دستگاههای مسئول و مردم ادامه دارد.
حسن آرمند-خبرنگار راک نیوز ،چاروسا
گفتنی است زمان مخابره خبر ظهر روز گذشته بوده است



تاریخ انتشار : 20 مرداد 1392, 02:08



» اخبار مرتبط:

  • موقع آتش سوزی ماشین آتش نشانی آتیش میگیره!/حادثه در کهگیلویه
  • "بهشت ممسنی" بوی آتش میدهد/آتش سوزي در جنگلهاي ممسني
  • بهترین انجیرستان جهان در کام آتش/آتش به استهبان رسید!
  • مهار آتش سوزي جنگل هاي شلالدان در كهگيلويه وبويراحمد
  • آتش به طبیعت چرام هم سر زد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟