مشروح اخبار


» "همسر البرادعی دختر عموی آیت الله مهدوی کنی است!



یکی از علل اصلی کودتا علیه محمد مرسی مخالفت شدید او با شیعیان بوده زیرا مرسی طی اظهاراتی شیعیان را نجس نامیده بود.
به گزارش پایگاه خبری راک نیوز؛  شیعه آنلاین نوشت: خبری به نقل از رسانه های مصری منتشر کردیم که در آن محمد البرادعی سیاستمدار سرشناس لبنانی اعلام کرده بود که از نظر اعتقادی شیعه است.
در پی انتشار گسترده این خبر در فضای مجازی جهان عرب، حرف و حدیث ها درباره آن بیش از پیش شد به گونه ای که در جدید ترین ادعای مطرح شده در این باره، یکی از رسانه های عرب زبان مدعی شد همسر البرادعی، دختر عموی آیت الله مهدوی کنی، رئیس مجلس خبرگان رهبری است.
این سایت عرب زبان تیتر مطلب خود را چنین انتخاب کرده بود: همسر البرادعی دختر عموی رئیس مجلسی است که رهبر ایران را تعیین می کند!
این سایت که به نظر می رسد از هواداران جنبش اخوان المسلمین و از مخالفان سر سخت البرادعی به شمار می رود، در ادامه مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران را مورد اهانت قرار داده و آنان را رافضی نامیده و مدعی شده که همسر البرادعی با این مقامات ایرانی ارتباط و تعامل دارد.
این رسانه مخالف البرادعی در ادامه با هدف تحریک احساسات افکار عمومی جهان عرب علیه البرادعی، مدعی شده او هنگامی که ریاست سازمان بین المللی انرژی هسته ای را بر عهده داشت، اطلاعات نادرستی درباره برنامه هسته ای عراق به آمریکا و دیگر کشورهای غربی داد و بر اساس همین اطلاعات غلط بود که آمریکا و دیگر کشورها به عراق حمله کرده و این کشور را به اشغال خود در آوردند.
این سایت عرب زبان همچنین در ادعایی مضحک گفته: یکی از علل اصلی کودتا علیه محمد مرسی مخالفت شدید او با شیعیان بوده زیرا مرسی طی اظهاراتی شیعیان را نجس نامیده بود.پارسینه



تاریخ انتشار : 28 مرداد 1392, 22:21



» اخبار مرتبط:

  • عروسی دختر البرادعی/ عکس
  • البرادعی محاکمه می‌شود
  • نامه روحانی برای رئیس جمهوری آمریکا
  • عکس اصلی که جای «مادر چاوز» گذاشتند!
  • محمد مرسی برکنار شد/ قانون اساسی به حال تعلیق درآمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟